Iako interes investitora i svjetskih hotelskih brendova za Hrvatsku nikad nije bio veći, dobrim dijelom zahvaljujući geopolitičkoj situaciji u kojoj Hrvatska glasi za sigurnu i stabilnu destinaciju, otvaranje Hrvatske za strane investicije i dalje je nepoznanica za svjetsku hotelsku industriju. Naime, zbog regulatornih barijera, još uvijek prisutne korupcije na lokalnoj razini i nedostatka velikih strukturiranih projekata, Hrvatska još uvijek nema što ponuditi investitoru koji bi bez većih problema bio spreman iskrcati petstotinjak milijuna eura.
Takvih ulagača ne samo da ima, već pokazuju snažan interes za Hrvatsku i susjedne zemlje, a kad su brendovi u pitanju, za ulazak u Hrvatsku najviše su zainteresirani luksuzni brendovi poput Four Seasonsa, One and Only, Fairmonta, Park Hyatta, Banyan Tree, Mandarin Oriental Grupe, pokazalo se na ovogodišnjoj Hotelskoj investicijskoj konferenciji (IHIF) u Berlinu. Radi se o vodećoj investicijskoj konferenciji koja okuplja kremu svjetskog turizma, a ove godine bavili su se mnoštvom vrućih tema, od konsolidacije sektora i zamaha lifestyle brendova do ekonomije dijeljenja koja predstavlja sve veći izazov hotelijerstvu. Na drugoj strani Berlina, na turističkom sajmu ITB koji se održao gotovo istodobno kad i IHIF, Hrvatska je poslužila kao primjer razvoja obiteljskog smještaja, bilo po pitanju zakonodavnog okvira ili organizacije koja malim poduzetnicima omogućuje kvalitetnu edukaciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu