Hrvatska je godinama već turistički među najpoželjnijim svjetskim destinacijama, no problem je što se većina tog turističkog buma veže za Jadran, dok se kontinentalni turizam ipak sporije probija na razine koje zaslužuje. Jesu li, i koliko, ulazak u schengenski prostor i eurozonu otvorili dodatni prostor za razvoj turizma u unutrašnjosti? Na ta će pitanja pokušati odgovoriti konferencija o kontinentalnom turizmu koja će se u petak održati u Đurđevcu. Poslovna konferencija “Dobre prilike kontinentalnog turizma” bit će jedno od većih okupljanja čelnika gradova i općina te vodećih ljudi turističkih zajednica iz cijele kontinentalne Hrvatske koji će kroz tri tematska panela analizirati dosadašnji razvoj turizma u unutrašnjosti Hrvatske te buduće perspektive koje se pružaju turističkim dionicima.
Kako promovirati
Glavni organizator konferencije Plamenko Cvitić ističe da turizam nisu samo sunce i more, jer Hrvatska i u unutrašnjosti ima ogromne turističke potencijale.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu