Hrvatski telekom je ovih dana krenuo s novom image kampanjom ‘Jedna mreža za milijun nezaboravnih trenutaka’. U pitanju je osobna priča dvoje mladih koji jedno u drugome ‘ono nešto’ prepoznaju već u prvom pogledu te uz taktove TBF-ove balade ‘Lud za njom’ nastavljaju graditi zajednički život ispunjavajući ga nezaboravnim trenucima.
Kako kažu iz HT-a, njihova priča dokaz je da se najveća postignuća telekom operatora ne mjere u broju odašiljača i inovacija ili kilometrima optičke mreže, već u činjenici da utječe na kvalitetu života.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu