Hrvatska ima 31 tisuću prodavaonica, jedna dolazi na 136 stanovnika, odnosno sedam ih je na tisuću stanovnika. U ukupnom broju prodajnih mjesta i dalje dominiraju mali trgovački prostori – njih 20 tisuća, no glavnina novca slijeva se u nešto više od 6000 trgovina u sastavu velikih trgovačkih lanaca, piše Večernji list.
Svjetska banka smatra da je smanjivanje regulatornih prepreka put i za ostale uslužne sektore, primjerice sektor profesionalnih usluga, gdje smo prvi po krutosti. Svjetska banka smatra da je smanjenje zapreka u uslužnom sektoru važno za rast produktivnosti i BDP-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu