Medijski govoreći razdoblje turističke sezone jest “sezona kiselih krastavaca”. Izraz “sezona kiselih krastavaca” potiče iz njemačkog jezika “Sauregurkenzeit” što doslovno znači sezonu kiseljenja krastavaca. Odnosi se na period godine kada je “na meniju” vrlo malo važnih događaja, najčešće tijekom ljeta, kada su političari i poslovni ljudi na godišnjim odmorima, a novinari imaju teškoće da pronađu važne ili interesantne teme za izvještavanje pa mediji često izvještavaju o trivijalnim ili manje važnim temama.
U današnjoj medijskoj prehrani i društvenim mrežama, ljeto ustvari više nije period ‘kiselih krastavaca’ te ga obilježava pojačana glad za medijskim sadržajima iako možda uistinu vrijeme provedeno na uređajima pada zbog ljetnog opuštanja. Ljudi na društvenim mrežama vole objavljivati ljetna opuštanja, zabave i provode. Također, kad su već na mobitelima provjere i gdje su drugi, daju poneki društveni komentar posebno za sektor turizma i ono što je za njega vezano od čistoće, buke ili sve što ih smeta. Ovo se obično događa u vrijeme kada većina komunikacijskih profesionalaca odmara te im krizna komunikacija nije na pameti do sredine desetog mjeseca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu