Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nema razvoja prometa bez intermodalnog prijevoza

Autor: Poslovni dnevnik
24. studeni 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Thinkstock

Intermodalni prijevoz, koji intergrira sve vrste prijevoza, prioritet je prometne politike EU, ali i uvjet razvoja prometnog sustav Hrvatske.

Intermodalni prijevoz, koji intergrira sve vrste prijevoza, prioritet je prometne politike EU, ali i uvjet razvoja prometnog sustav Hrvatske, posebno u svijetlu činjenice da EU do 2030. planira 30% teretnog cestovnog prometa prebaciti na plovne puteve ili željeznice, rečeno je na VIII. forumu Intermodalnog promotivnog centra (IPC) u HGK. “Hrvatska je izgradila modernu cestovnu infrastrukturu, no stanje u željezničkom prometu i plovnim putevima je nezadovoljavajuće, a prijevozni kapaciteti relativno zastarjeli. Plovni putevi su zapušteni, luke i pristaništa se slabo moderniziraju. Potrebne su značajne investicije da bi se razvio intermodalni prijevoz”, rekao je izaslanik hrvatskog predsjednika Boris Cota. Zamjenik ministra prometa Zdenko Antešić smatra da su za uspješnu integraciju prometnog sustava u globalne prometne tokove potrebni projekti koji će isticati komparativne geoprometne prednosti Hrvatske, čime bi se Hrvatska pozicionirala kao logistička platforma JI Europe. Direktorica Sektora za promet HGK Ljubica Herceg rekla je da je važno da hrvatski paneuropski koridori postanu dio europske mreže radi fondova EU.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Intermodalni prijevoz, koji intergrira sve vrste prijevoza, prioritet je prometne politike EU, ali i uvjet razvoja prometnog sustav Hrvatske, posebno u svijetlu činjenice da EU do 2030. planira 30% teretnog cestovnog prometa prebaciti na plovne puteve ili željeznice, rečeno je na VIII. forumu Intermodalnog promotivnog centra (IPC) u HGK. “Hrvatska je izgradila modernu cestovnu infrastrukturu, no stanje u željezničkom prometu i plovnim putevima je nezadovoljavajuće, a prijevozni kapaciteti relativno zastarjeli. Plovni putevi su zapušteni, luke i pristaništa se slabo moderniziraju. Potrebne su značajne investicije da bi se razvio intermodalni prijevoz”, rekao je izaslanik hrvatskog predsjednika Boris Cota. Zamjenik ministra prometa Zdenko Antešić smatra da su za uspješnu integraciju prometnog sustava u globalne prometne tokove potrebni projekti koji će isticati komparativne geoprometne prednosti Hrvatske, čime bi se Hrvatska pozicionirala kao logistička platforma JI Europe. Direktorica Sektora za promet HGK Ljubica Herceg rekla je da je važno da hrvatski paneuropski koridori postanu dio europske mreže radi fondova EU.

Autor: Poslovni dnevnik
24. studeni 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close