Zašto je važna marketinška orijentacija u poslovanju i kako koristiti umjetnu inteligenciju za razvoj tvrtke saznali su polaznici drugog modula Akademije PSP. Prošle subote završio je drugi od šest modula Akademije poduzetništvo s povjerenjem (PSP).
Nakon lekcije o etičnom poslovanju polaznici su na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u Zagrebu početkom veljače imali priliku naučiti više o marketingu, istaknuli su organizatori Akademije PSP.
Uz to što su doznali jesu li uopće marketinški orijentirani, polaznici Akademije od predavača Roberta Levaka, kroz niz su primjera i vježbi saznali zašto je važno istraživanje tržišta, kako ga provesti i analizirati dobivene odgovore.
Po struci psiholog, Levak se već osam godina bavi digitalnim marketingom. Publici na modulu projasnio je kao provesti segmentaciju tržišta, pozicionirati se u odnosu na konkurenciju, postaviti i mjeriti marketinške ciljeve te kako komunicirati s ciljanom publikom.

Autentične kampanje
“Ne tražite kupce za svoj proizvod. Tražite proizvod za svoje kupce”, poručio je Levak polaznicima Akademije te ih podsjetio da je marketinški orijentiran pristup poslovanju ključan. “Tvrtke koje su marketinški orijentirane u svom poslovanju neprestano istražuju tržište, prikupljaju informacije o svojim kupcima i te informacije koriste za donošenje strateških odluka”, zaključio je Levak.
Osim o marketingu, polaznici Akademije PSP slušali su i o važnosti uporabe novih tehnologija u poslovanju. O koristima generative umjetne inteligencije u biznisu (AI) poučio ih je Filip Macukić, stručnjak za AI koji im je pokazao kako umjetnu inteligenciju koristiti za kreiranje učinkovitih, personaliziranih i autentičnih marketinških kampanja.
Kroz praktične alate i primjere, iskusili su kako tehnologija može unaprijediti poslovanje, uštedjeti tvrtki vrijeme i resurse, ali i kako održati etičnost u svakom koraku marketinškog procesa.
Inovativne metode
“Takav pristup omogućuje poduzetnicima da inovativne marketinške metode, temeljene na generativnoj umjetnoj inteligenciji, budu usmjerene na dobrobit osoba, a ne isključivo na profit. Time se jača povjerenje klijenata, gradi dugoročna reputacija i očituje snažan duhovni temelj, u skladu s kršćanskim vrednotama”, istaknuo je Macukić.
Akademiju je organizirala Udruga Poduzetništvo s povjerenjem koja okuplja inicijative Catholic Cro Women i Catholic Cro Men. Započela je 25. siječnja i trajat će do 14. lipnja 2025. godine, a polaznike Akademije PSP očekuju još četiri cjelodnevne edukacija uživo na Sveučilištu, subotom od 7 do 18 sati, koje je moguće pratiti pratiti i online.
Cjelodnevna edukacija uključuje jutarnju misu u kapelici HKS-a, tematska predavanja, interaktivne radionice, praktične vježbe te prilike za umrežavanje uz uključene pauze za kavu i ručak.
Program je namijenjen svima koji traže dublji pristup poslovanju, povezan s kršćanskim vrijednostima, ističu organizatori te podsjećaju da zainteresirani još uvijek nisu zakasnili na vlak jer je moguće upisati i pratiti pojedinačni modul. Iduće predavanje Akademije PSP o prodaji starta 8. ožujka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu