Navike gostiju se mijenjaju, evo što sada traže na odmoru

Autor: Poslovni.hr , 04. kolovoz 2022. u 11:49
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

“Kvaliteniji smještaji su najdulje popunjeni. Ono što je kvalitetnije se najbolje prodaje”, kaže Staničić.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić komentirao je za Novi dan na N1 turističku sezonu. Trenutno je u Hrvatskoj više od milijun i sto tisuća turista, rekao je Staničić. Ostvareno je 57,7 milijuna noćena i 10,8 milijuna dolazaka.

“U noćenjima smo premašili procjene, rezultati su odlični i to će se vjerojatno nastaviti i u kolovozu”, dodao je.

Istra je premašila rezultate iz 2019. godine i Zadarska županija je na skoro istoj razini, navodi. Sve primorske županije, kako kaže, ostvarile su odlične rezultate, a taj trend prati i kontinent.

“Rezultati su znatno bolji nego prošle godine. Njemačko tržište, koje bilježi rast u odnosu na 2019. godinu, preopoznaje kontinent kao turističku destinaciju”, rekao je.

Naglašava da je Hrvatska i ove godine jedna od top destinacija na Mediteranu zahvaljujući odličnoj suradnji javnog i privatnog sektora. “Hrvatska je i auto destinacija što nam je velika konkurentska prednost”, ističe.

Navike gostiju su se, kako objašnjava, promijenile. Gosti traže boravak u prirodi, mobilnost, dostupnost informacija, raznolikost i bogatstvo u ponudi te kvaliteni smještaj.

“Kvaliteniji smještaji su najdulje popunjeni. Ono što je kvalitetnije se najbolje prodaje”, navodi direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Komentirajte prvi

New Report

Close