Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Naučiti strateški komunicirati, ako treba i uz psovku

Autor: Majda Žujo
01. studeni 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Autorice knjige Mirela Holy i Sonja Hodak/PIX

‘Komunikacijske strategije magije’ namijenjene su ljudima iz biznisa, političarima i novinarima, dotiču teme PR-a, medija, ulizivanja šefovima i licemjerja u politici, a sve je začinjeno vulgarnim rječnikom.

Bivša ministrica zaštite okoliša Mirela Holy predstavila je u srijedu knjigu "Komunikacijske strategije magije", koju je napisala zajedno s novinarkom Sonjom Hodak. Prigodno, na Noć vještica, u Gliptoteci Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, okupio se popriličan broj uzvanika, među kojima su bili i stranački kolege Mirele Holy.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Bili su ondje Davor Bernardić, Nenad Stazić, Ivo Banac, predsjednik Ivo Josipović, bivša premijerka Jadranka Kosor, komunikacijski stručnjaci Božo Skoko i Krešimir Macan, novinarka Mirjana Rakić…U svom uratku autorice su se dotaknule PR-a, medija, ulizivanja šefovima i licemjerja u politici, a sve su začinile vulgarnim rječnikom. Kako su i same rekle, na intrigantan su način htjele zainteresirati čitatelje za temu koju smatraju važnom za uspjeh u poslu, a to je komunikacija."Bilo mi je bitno nekome otvoriti oči, pa makar to bilo i korištenjem psovki", rekla je Holy, dodajući kako je knjiga puna samoironije jer na neki način pljuje političku elitu kojoj i sama pripada. "Knjiga je zapravo komunikacijski priručnik u kojem nastojimo educirati naše komunikatore, ljude iz biznisa, političare i novinare o važnosti strateških komunikacija", kazala je Holy.

Bivša ministrica zaštite okoliša Mirela Holy predstavila je u srijedu knjigu "Komunikacijske strategije magije", koju je napisala zajedno s novinarkom Sonjom Hodak. Prigodno, na Noć vještica, u Gliptoteci Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, okupio se popriličan broj uzvanika, među kojima su bili i stranački kolege Mirele Holy.

Bili su ondje Davor Bernardić, Nenad Stazić, Ivo Banac, predsjednik Ivo Josipović, bivša premijerka Jadranka Kosor, komunikacijski stručnjaci Božo Skoko i Krešimir Macan, novinarka Mirjana Rakić…U svom uratku autorice su se dotaknule PR-a, medija, ulizivanja šefovima i licemjerja u politici, a sve su začinile vulgarnim rječnikom. Kako su i same rekle, na intrigantan su način htjele zainteresirati čitatelje za temu koju smatraju važnom za uspjeh u poslu, a to je komunikacija."Bilo mi je bitno nekome otvoriti oči, pa makar to bilo i korištenjem psovki", rekla je Holy, dodajući kako je knjiga puna samoironije jer na neki način pljuje političku elitu kojoj i sama pripada. "Knjiga je zapravo komunikacijski priručnik u kojem nastojimo educirati naše komunikatore, ljude iz biznisa, političare i novinare o važnosti strateških komunikacija", kazala je Holy.

Tijekom posla i zajedničke suradnje, kaže saborska zastupnica SDP-a, Hodak i ona shvatile su da se u hrvatskom biznisu i politici jako malo strateški komunicira i planira. "Smišljenim vođenjem komunikacija mogu se postići maksimalni efekti uz minimalan novac. I upravo je u tome velika važnost strateških komunikacija", istaknula je Holy. "Ova je knjiga dar s neba jer je jedna od rijetkih pisanih na hrvatskome jeziku, iz pera hrvatskih autorica, o toj važnoj temi", istaknuo je Božo Skoko, profesor na zagrebačkome Fakultetu političkih znanosti. Poručio je da se knjiga treba čitati "između redaka", a uvjeren je da će biti zanimljiva i studentima. Mireli Holy ovo nije prvi izlet u spisateljske vode. Predgovor za njezinu prvu koju "Mitski aspekti ekofeminizma" napisao je predsjednik RH Ivo Josipović.

Autor: Majda Žujo
01. studeni 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close