Hrvatske tvrtke trebaju više pratiti i javljati se na natječaje NATO-a, istaknuto je u utorak u Rijeci na prezentacija "NATO – poslovna prilika" u kostrenskom Brodogradilištu Viktor Lenac.
Stipe Džapo iz Hrvatske gospodarske komore rekao je da je još premalo poznato da članstvo u NATO-u daje mogućnosti konkretnih poslovnih prilika putem javnih natječaja, ali da su hrvatske tvrtke u tom dijelu pasivne. Radi se o različitim natječajima za nabavu namještaja, automobila, opreme, usluga i r radova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu