Nastavlja se trend neodgovorne konzumacije i vožnje pod utjecajem alkohola, pokazuje istraživanje u sklopu nacionalne kampanje "Razmisli – kad piješ, ne vozi" o navikama konzumacije alkohola u Hrvatskoj, prema kojem je trećina aktivnih vozača barem jednom upravljala motornim vozilom pod utjecajem alkohola, a 12 posto njih i dalje ne odustaje od vožnje iako su konzumirali alkohol.
Istraživanje je provela Zagrebačka pivovara, petu godinu zaredom, s ciljem podizanja svijesti o odgovornom i umjerenom konzumiranju alkohola, a rezultati su danas predstavljeni u Hrvatskom novinarskom domu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu