Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nastavljen pad broja poštanskih usluga

Autor: Poslovni.hr/Hina
29. svibanj 2013. u 13:51
Podijeli članak —
Ilustracija

Hrvatska pošta je na tržištu ukupno ostvarila 59,5 milijuna poštanskih usluga te je s udjelom od 69 posto i dalje najveći davatelj poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj

U prvom tromjesečju 2013. nastavljen je negativan trend na tržištu s padom broja ostvarenih poštanskih usluga. Dvadeset dva (22) davatelja poštanskih usluga ukupno je ostvarilo 86.440.846 poštanskih usluga, što je za približno dva posto manje u odnosu na prethodno tromjesečje, kao i u odnosu na isto razdoblje u prošloj godini, stoji u priopćenju HAKOM-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U okviru univerzalne usluge ostvareno je 52,4 posto usluga, ostale poštanske usluge imale su udjel od 41,7 posto, a ostatak su bile zamjenske poštanske usluge. Udjel univerzalne usluge na tržištu manji je za oko 1 posto u odnosu na prethodno tromjesečje.

U prvom tromjesečju 2013. nastavljen je negativan trend na tržištu s padom broja ostvarenih poštanskih usluga. Dvadeset dva (22) davatelja poštanskih usluga ukupno je ostvarilo 86.440.846 poštanskih usluga, što je za približno dva posto manje u odnosu na prethodno tromjesečje, kao i u odnosu na isto razdoblje u prošloj godini, stoji u priopćenju HAKOM-a.

U okviru univerzalne usluge ostvareno je 52,4 posto usluga, ostale poštanske usluge imale su udjel od 41,7 posto, a ostatak su bile zamjenske poštanske usluge. Udjel univerzalne usluge na tržištu manji je za oko 1 posto u odnosu na prethodno tromjesečje.

S obzirom na vrstu pošiljaka, najveći udjel na tržištu imale su pismovne pošiljke s 87 posto, koje uključuju i izravnu poštu te preporučene i pošiljke s označenom vrijednosti, zatim slijede tiskanice s udjelom od 9,9 posto, a najmanji udjel od 3,1 posto imali su paketi. Od ukupnog broja usluga na tržištu, oko 94 posto ostvareno je u unutarnjem prometu, a ostatak u međunarodnom prometu.

Hrvatska pošta je na tržištu ukupno ostvarila 59,5 milijuna poštanskih usluga te je s udjelom od 69 posto i dalje najveći davatelj poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj. Udjel Hrvatske pošte nije se mijenjao u odnosu na prethodno tromjesečje.

Autor: Poslovni.hr/Hina
29. svibanj 2013. u 13:51
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close