U 35 godina postojanja Stanić grupa izrasla je iz skromnog obiteljskog biznisa u ozbiljnog "igrača" koji, nakon zauzimanja regionalnog tržišta, što proizvodnjom, a što distribucijom drugih brendova, sve značajniju poziciju igra i na dalekim tržištima.
Tvrtka obilježava i 20. godišnjicu svojeg brenda Juicy, što je bio povod da o trendovima na tržištu te poslovnim ambicijama razgovaramo sa Svjetlanom Stanićem, vlasnikom i predsjednikom Uprave Stanić grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu