Nakon dugotrajnog teškog razdoblja vraćamo se na tržište

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 01. siječanj 2017. u 22:01
Foto: Jurica Galoić / Pixsell

Predsjednik Uprave Dalmacijavina, govori o rebrendingu i novom logu, nastavku izgradnje moderne vinarije u Drnišu, planovima za 2017.

U sklopu dočeka Nove godine u Splitu u subotu navečer predstavljen je novi korporativni logotip Dalmacijavina, splitske tvrtke sa 70-godišnjom tradicijom, najpoznatije po gotovo kultnoj dalmatinskoj narančadi Pipi i biljnom likeru Amaro. Za novi vizualni identitet tvrtke zaslužna je hrvatska reklamna agencija Imago, dok iz Dalmacijavina ujedno poručuju da niz noviteta uključuje i predstavljanje proizvoda s novim bocama i etiketama na sajmu GAST koji će se održati u ožujku, zatim proširenje ponude vrhunskih vina te uvođenje barikirane kvasine. O čemu je točno riječ i što sve novi poslovni plan uključuje otkriva Luka Diel-Zadro, 26–godišnji predsjednik Uprave Dalmacijavina koji je tom prilikom naglasio i da će se nastaviti s projektom izgradnje vinarije u Drnišu koja će uz modernizaciju proizvodnje donijeti i nove turističke sadržaje.

 

Što je s izvoznim potencijalom Dalmacijavina, postoje li planovi u tom smjeru?

Trenutačno smo prisutni u Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Na slovenskom tržištu naša travarica je najprodavanija i drži čak 93 posto udjela. U sljedećih nekoliko godina namjeravamo napraviti snažan iskorak na regionalna tržišta, ali i sva druga europska tržišta. Imamo puno kontakata sa stranim tvrtkama, a već smo potpisali ugovore s distributerima u Austriji i Crnoj Gori.

Kako biste ocijenili razdoblje koje je iza vas na čelu Dalmacijavina, točnije posljednjih šest mjeseci?

Dalmacijavino je tvrtka koja se nakon dugotrajnog teškog razdoblja vraća na tržište. Zbog stečaja, naših proizvoda neko vrijeme nije bilo na tržištu, a pojedini trgovački lanci su u tom razdoblju napravili velike zalihe te je naš povratak u trgovine bio nešto sporiji. U segmentu ugostiteljstva u vrlo smo kratkom razdoblju primili puno upita za Pipi, vina i alkoholna pića, a reakcije kupaca na povratak proizvoda Dalmacijavina u trgovine i ugostiteljske objekte bile su izuzetno pozitivne.

Kakav je novi vizualni identitet Dalmacijavina?

Jednostavno rečeno, komunicira jedinstvenu dalmatinsku filozofiju života koja nas potiče da živimo u trenutku i posvetimo se onome što radimo jer život je ono što se događa baš sada. Kad se sve to sumira u jednu rečenicu, odnosno, jednu riječ dolazimo do novog slogana Dalmacijavina koji kaže ‘Pomalo…’. Nove boce i etikete dobit će vina, a od jakih alkoholnih pića, novi izgled dobit će rakija Travarica, vinski liker Dioklecijan, Pelinkovac, votka Moskva, Vecchia extra brandy, Great House Gin, rakija Komovica i Amaro.

Kakve reakcije očekujete?

Novi vizualni identitet odražava neraskidivu vezu s Dalmacijom i dugu tradiciju po kojoj smo prepoznatljivi te zadržava određenu retro komponentu. S druge strane, prati suvremene tržišne trendove, odnosno odgovara na zahtjeve kupaca. Ostajemo vjerni tradiciji kada se radi o poznatim okusima, poput Pipija. Međutim, kontinuirano radimo na povećanju kvalitete naših proizvoda.

Kakva su očekivanja za 2017. godinu na hrvatskom tržištu?

Naš je cilj biti lider u Dalmaciji i jače se pozicionirati u svim krajevima Hrvatske. Paralelno radimo na poboljšanju postojećih i razvoju novih proizvoda. Prvi u Hrvatskoj ponudit ćemo kvasinu barrique koja je odležala tri godine u barrique bačvama u našim podrumima u Drnišu. Danas u segmentu vrhunskih vina imamo samo drniški Merlot, a u proljeće vraćamo nekad poznati Faros. Portfelj vrhunskih vina upotpunit ćemo i bijelim vinima, od kojih ćemo prvo predstaviti Pošip. U premium segment ulazimo i s rakijom travaricom koja sadrži ručno brano autohtono dalmatinsko bilje.

Na koje ste okolnosti u poslovanju potencijalno osjetljivi, a što jamči određenu sigurnost?

Dalmacijavino ima vrlo široki asortiman, proizvodimo bezalkoholna pića, vino i jaka alkoholna pića, a prodaja u svakom od tih segmenata ovisi o određenim okolnostima. Tako se bezalkoholna pića 
najbolje prodaju ljeti, a jaka alkoholna pića u hladnijim mjesecima. v

Komentirajte prvi

New Report

Close