Hrvatski su potrošači sve osvješteniji o svojim pravima i za njih se bore predstavkama, žalbama i prigovorima, često i tužbama. I dok je najviše pritužbi lani bilo u sektoru trgovine, čak 11.251, u osiguranju se, primjerice, broj predstavki Hanfi smanjio na 86 s 122, koliko ih je bilo 2013. Razlog bi mogla bi biti veća financijska pismenost.
Najčešći je razlog predstavki postupanje je društava za osiguranje pri obradi odštetnih zahtjeva, istaknula je Darja Tirić iz Hanfe, na panelu o alternativnom rješavanju sporova koji je organizirao Hrvatski ured za osiguranje. No, nije Hanfa jedino mjesto kojem se građani mogu obratiti: tu su i Centar za mirenje i institut pravobranitelja u osiguranju pri HUO-u. Preko Europskog potrošačkog centra mogu rješavati i prekogranične sporove kad su u inozemstvu ili s njim posluju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu