Prodaja novih automobila posljednjih godina bilježi osjetan rast, dok stručnjaci istodobno upozoravaju da je standard građana ne prati takav trend. Konkretno, u sedam mjeseci ove godine je prodano 36.276 novih vozila, a što je rast od 21 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Dubljom analizom statistike dolazi se do činjenice da većina novoprodanih automobila zapravo odlazi na rent-a-car kuće te, manjim dijelom, i javne nabavke države, jedinica lokalne samouprave i javnih tvrtki.
Rastu od krize
Generalno je zaključak da je ovaj trend prisutan u Hrvatskoj od 2008. godine, odnosno od početka krize kad je naglo pala potražnja stanovništva za novim osobnim automobilima, a što su autokuće pokušale nadomjestiti sve dostupnijim vozilima za rent-a-car kuće. Isto tako, otvaranje tržišta izvoza rabljenih vozila ulaskom Hrvatske u EU, kao i velik rast turističkog sektora, dovelo je do ekspanzije na rent-a-car tržištu koje se od 2013. godine s cca 9000 vozila u vrhuncu sezone povećalo na ovogodišnjih oko 18.000 vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu