Najmanja županija obara turističke rekorde: Ovo je njihov recept zbog kojeg turisti troše više

Autor: Poslovni.hr , 20. srpanj 2020. u 09:46
Foto: Vjeran Zganec Rogulja/Vecernji list

U korona free županiji u srpnju, kada je Hrvatska na 50 posto lanjskog rezultata, bilježe 12 posto više dolazaka i isti broj noćenja. Od toga je 58 posto domaćih gostiju. Strani pak sve više biraju luksuzne vile za odmor.

U srcu gornjeg Međimurja nalaze se toplice Sveti Martin. S godinama su postale generator turizma u županiji. Danas oko toplica privatni iznajmljivači, OPG-ovi i brojne atrakcije poput šetnje s jelenima, piše Dnevnik.hr.

Prepoznaje to sve više domaćih gostiju kojima se lokalna zajednica okrenula.
U korona free županiji u srpnju, kada je Hrvatska na 50 posto lanjskog rezultata, bilježe 12 posto više dolazaka i isti broj noćenja. Od toga je 58 posto domaćih gostiju. Strani pak sve više biraju luksuzne vile za odmor.

”Meni je iznimno drago, to su jako dragi gosti. Odlučili su se u biti s obzirom na to da je Španjolska imala takvu situaciju kakvu je, kao i Italija. Mi smo ovdje što se tiče korone stvarno dosta dobro prošli, praktički već mjesecima nemamo niti jednog zaraženog”, kaže iznajmljivačica Antonija Nesik.

Kako bi se novac u turizmu što više okretao, županija za svakih 250 potrošenih kuna dijeli kupon koji se može iskoristiti za 100 različitih turističkih doživljaja ili usluga. Primjerice za degustaciju vina ili popust na ručak. ”Ono što je tipično u Međimurju to je naše meso s tiblice po kojemu smo poznati, naše tradicionalno jelo. Tu je desert koji evo mislim da svi znaju to je međimurska gibanica, desert radi kojega se dolazi u Međimurje”, poručuje vlasnik restorana Branimir Jakopić.

Do sada je podijeljeno više od 15 tisuća kupona, pa je u posljednjih mjesec dana turizam generirao oko 4 milijuna kuna. ”Samo pokazuje ispravnu odluku i jačanje našeg turizma na enogastronomiji, na našem identitetu, identitetu Međimurja, na kulturnoj baštini, na aktivnom i održivom turizmu”, kaže međimurski župan Matija Posavec.

Nadaju se da će tom formulom ne samo spasiti sezonu već i nagovoriti goste da se vrate.

Komentirajte prvi

New Report

Close