Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nagodinu asortiman proširuju zubacem i gofom

Autor: Poslovni dnevnik
28. prosinac 2020. u 22:00
Podijeli članak —
Cromaris je ove godine prodao više od 10.000 t kvalitetne bijele ribe/P. Glebov/PIXSELL

Glavni nositelj rasta je Italija, najveće svjetsko tržište brancina i orade, koje u drugoj polovici 2020. drži 9% udjela.

Tvrtka Cromaris, članica Adris grupe, prodala je u ovoj godini 10.000 tona ribe, što je rast od 6% u odnosu na lani, objavljeno je jučer.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“U iznimno teškim okolnostima u nas i u svijetu zbog pandemije Cromaris potvrđuje svoju poziciju šeste tvrtke u svijetu u proizvodnji kvalitetne bijele ribe i ostvaruje zapažene rezultate”, navodi se u priopćenju.

Tvrtka Cromaris, članica Adris grupe, prodala je u ovoj godini 10.000 tona ribe, što je rast od 6% u odnosu na lani, objavljeno je jučer.

“U iznimno teškim okolnostima u nas i u svijetu zbog pandemije Cromaris potvrđuje svoju poziciju šeste tvrtke u svijetu u proizvodnji kvalitetne bijele ribe i ostvaruje zapažene rezultate”, navodi se u priopćenju.

Kako ističu, krajem prosinca dostignut je ambiciozno postavljen cilj – na tržište je isporučeno više od 10.000 t kvalitetne bijele ribe.

“Prodaja veća od 10.000 t značajan je rezultat i s obzirom na izrazito nepovoljno okruženje u kojem će svi konkurenti na Mediteranu ostvariti pad prodaje u odnosu na 2019. najviše zbog pada potrošnje vezane uz djelomičnu ili potpunu zatvorenost HoReCa kanala, koji čini i do 50% tržišta ribe”, navodi se u priopćenju.

Iz Cromarisa ističu kako je u 2020. ostvaren daljnji rast prodaje na izvoznim tržištima te izvoz iznosi 85 posto. Glavni nositelj rasta je Italija, najveće svjetsko tržište brancina i orade, koje u drugoj polovici 2020. drži 9% udjela, što je rast od 30% u odnosu na lani.

Prodaja je rasla za 19%, dok je samo tržište palo 9%. Rast je ostvaren i u Austriji, Njemačkoj, Švicarskoj. Direktor Cromarisa Goran Markulin ističe da je “cilj nastaviti rast na svjetskom tržištu, uz stalno povećanje efikasnosti”.

“U 2021. nastavit ćemo s investicijama, posebno u preradu ribljih proizvoda koja čini jednu od prednosti Cromarisa. Predviđeno je jačanje svih kapaciteta prerade uključivo skladišta”, najavio je Markulin. Najavljuju da će 2021. obilježiti i dvije nove vrste riba u ponudi – zubatac i gof.

Autor: Poslovni dnevnik
28. prosinac 2020. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close