Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na ZV-u turistička burza s 400 svjetskih kupaca iz više od 30 zemalja svijeta

Autor: Marija Crnjak
05. lipanj 2018. u 07:54
Podijeli članak —
Martina Bienenfeld, direktorica TZ Grada Zagreba/S. Strukić/PIXSELL

Osnovni cilj ovoga sajma je povezivanje međunarodne ponude i potražnje s fokusom na privlačenje interesa s novih tržišta.

Zagreb će početkom prosinca biti domaćin prve turističke burze za Središnju Europu, Central European Tourism Summit (CETS Zagreb), prvog turističkog B2B sajma koji će se održati na Zagrebačkom velesajmu i trebao bi ugostiti oko 400 odabranih kupaca iz više od 30 zemalja svijeta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Sajam organizira tvrtka Cent Euro Fairs SL sa sjedištem u Španjolskoj, uz najveću podršku zagrebačke Turističke zajednice i Grada Zagreba, potom Hrvatske turističke zajednice, a na popisu glavnih sponzora su i Croatia Airlines te poliklinika Bagatin.

Zagreb će početkom prosinca biti domaćin prve turističke burze za Središnju Europu, Central European Tourism Summit (CETS Zagreb), prvog turističkog B2B sajma koji će se održati na Zagrebačkom velesajmu i trebao bi ugostiti oko 400 odabranih kupaca iz više od 30 zemalja svijeta.

Sajam organizira tvrtka Cent Euro Fairs SL sa sjedištem u Španjolskoj, uz najveću podršku zagrebačke Turističke zajednice i Grada Zagreba, potom Hrvatske turističke zajednice, a na popisu glavnih sponzora su i Croatia Airlines te poliklinika Bagatin.

"Radi se o najvećem takvom događaju u Hrvatskoj dosad, namijenjen je agencijama, turoperatorima, turističkim organizacijama, aviokompanijama i ostalim turističkim profesionalcima koji predstavljaju, ili su zainteresirani za organizaciju svojih programa u destinacijama Srednje Europe, Hrvatske te okolnih zemalja", ističu u TZ Grada Zagreba koji se aktivno uključio u provedbu sajma od kojeg mnogo očekuju.

Naime, za razliku od dosadašnjih turističkih sajmova u Hrvatskoj koji su bili više okrenuti potrošačima, osnovni cilj ove burze je povezivanje međunarodne ponude i potražnje s fokusom na privlačenje interesa s novih tržišta.

Okosnicu sajma čini takozvani "hosted buyer" program s oko 400 odabranih kupaca iz više od 30 zemalja kako iz Europe, tako i s dalekih i prekomorskih brzorastućih tržišta koji će se imati priliku susresti s isto toliko izlagača, kažu organizatori sajma koji do sad nije predstavljen javnosti. Osim organiziranih i unaprijed dogovorenih sastanaka, tijekom sajma je planiran i edukativni program koji će kroz različite seminare, forume i prezentacije pružiti dodanu vrijednost, a drugog dana sajma održat će se i dodjela nagrada "Central European Tourism Awards". 

Događaj se veže uz zagrebački Advent, a u Zagrebu se očekuju sudionici iz Austrije, Kanade, Francuske, Mađarske, Koreje, Rumunjske, Singapura, Kine, SAD-a, BiH, Grčke, Italije, Poljske, Skandinavije, Slovenije, te Vijeća za suradnju arapskih zemalja Zaljeva.

Autor: Marija Crnjak
05. lipanj 2018. u 07:54
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close