Muzej iluzija, zagrebačka kreacija koja je ulaskom fonda rizičnog kapitala Invera Equity Partnersa dobila dodatni vjetar u globalnom iskoraku, seli sjedište preko Velike bare. Premda u biznisu prodaje (optičkih) iluzija po uspješnoj formuli po kojoj mrežu danas čini 37 muzeja u svijetu u 21 zemlji, logika biznisa traži svoje. Žele biti percipirani kao kompanija iz zbog čega otvaraju ured u Atlanti kako bi s pridjevom “američki” ostvarili bolje valuacije jednom kada dođe vrijeme za izlazak fonda i isplatu prinosa ulagačima.
“Pripadamo industriji zabave, ‘mid-way’ segmentu tržišta koji se odnosi na atrakcije koja traje do dva sata za što su posjetitelji spremni platiti između 20 i 70 dolara. Slično poput Madame Tussauds”, ilustrira primjerom poznatog muzeja voštanih figura partner u Inveri EP Slaven Kordić. Invera Equity Partners zasad je jedini fond rizičnog kapitala na domaćem tržištu koji je svoju lukrativnu investiciju potražio u segmentu industrije zabave. Ostali su, većina će reći ‘sektorski agnostici’ bez izraženih preferencija prema pojedinoj grani, ipak prilike tražili u nešto tradicionalnijim djelatnostima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu