Muzej iluzija nakon Dubaija, Milana, Pariza i New Yorka cilja na 100 lokacija diljem svijeta

Autor: Poslovni dnevnik , 19. travanj 2023. u 07:00
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Muzej Iluzija trenutno ima 42 lokacije od Zagreba preko New Yorka, Dubaija, Milana, Pariza u 25 država svijeta.

Muzej Iluzija – danas već globalno renomirani projekt rođen u Hrvatskoj, kreće u još žešću svjetsku ekspanziju, a ambicioznom timu Metamorfoze koja je zadužena za širenje poslovanja cilj je do kraja 2026. u portfelju imati čak 100 ovakvih muzeja diljem svijeta.

Muzej Iluzija trenutno ima 42 lokacije od Zagreba preko New Yorka, Dubaija, Milana, Pariza u 25 država svijeta, a tako intenzivno širenje pratilo je i snažno jačanje tima koji iz Hrvatske globalno upravlja brendom. Tako su, primjerice, lani u Charlotteu, u Sjevernoj Karolini otvorili prvi vlastiti muzej kojim direktno upravlja zagrebačkim tim, zbog čega je on mora nabujati peterostruko.

“Trenutno smo najveći lanac privatnih muzeja na svijetu, a Metamorfoza je kompanija koja stoji iza brenda. Naš tim čini više od 50 stručnjaka iz Hrvatske koji pokrivaju područja projektnog menadžmenta, istraživanja i razvoja, logistike, arhitekture, financija, marketinga i account menadžmenta.

U 2023. godini nastavljamo s valom zapošljavanja na što utječu i sljedeća otvorenja Muzeja Iluzija koja uključuju lokacije u SAD-u. Upravo radi toga u Atlanti otvaramo i ured koji će biti centrala za američko tržište, dok globalno sjedište Metamorfoze i dalje ostaje u Zagrebu”, rekao je jučer na prezentaciji planova direktor Metamorfoze Teo Širola, dodavši kako je dosad više od devet milijuna posjetitelja prošlo kroz Muzeje Iluzija, a 2022. bila je najuspješnija godina.

Poslovni model postavljen je tako da je Metamorfoza vlasnik franšize svaki muzej ima svog franšizera koji je odgovoran za poslovanje, a vodi ga uz pomoć i podršku zagrebačkog tima. Svi zajedno vode franšizere kroz sve faze, od izgradnje muzeja do razvoja i upravljanja na dnevnoj razini. 

Komentirajte prvi

New Report

Close