Müller najviše rastao, dm zadržao vodstvo

Autor: Božica Babić , 21. svibanj 2014. u 10:27
Duško Marušić/PIXSELL

Müller trgovina u tržišnoj utakmici 2013. najviše je odskočila u skupini konkurencije kojoj pripada: na 19 prodajnih lokacija ostvarila je rast prihoda od 29,3 posto, na 747 milijuna kuna.

Müller trgovina u tržišnoj utakmici 2013. najviše je odskočila u skupini konkurencije kojoj pripada: na 19 prodajnih lokacija ostvarila je rast prihoda od 29,3 posto, na 747 milijuna kuna. Nedavno cjelovito preuzimanje ekskluzivnog prodajnog prostora, bivše zgrade Varteksa na zagrebačkom Trgu bana Jelačića, nedvojbeno će biti velika odskočna daska Mülleru i u ovoj godini, u kojoj će, prema najavama iz kompanije, fokus ipak biti usmjeren na značajnije širenje na lokacijama duž Jadrana.

Visoku stopu rasta zabilježila je i Bipa, prihod je u godinu dana uvećala za 23,4 posto, na 236 milijuna kuna. Time je stigla na korak do rezultata Kozma, čiji je rast prihoda lani bio skromnih 5,2 posto, pa je cjelogodišnji prihod Kozma dosegnuo 239 milijuna kuna.

Tržišni lider u ovom segmentu dm-drogerie markt 2013. godinu će pak pamtiti po laganoj stagnaciji, odnosno padu prihoda 0,2 posto. Lanjski prihod te tvrtke bio je milijardu i 626 milijuna kuna, pa će zasigurno još godinama biti nadmoćna pred svim konkurentima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close