U drugoj polovici prosinca Uprava Podravke usvojit će, uz poslovni plan za 2013. godinu, i strateški plan za kompaniju za narednih pet godina. Strategija poslovanja Podravke za razdoblje od 2013. do 2018. godine dokument je koji se očekuje otkako je Zvonimir Mršić u veljači došao na čelo Podravkine Uprave i u tu tvrtku doveo svoj tim menadžera. Mršić je još proljetos ambiciozno najavio da je plan Uprave tijekom narednih pet godina povećati prihod sa sadašnjih tri i pol milijardi kuna na pet milijardi kuna (uz godišnji rast o sedam posto).
Dokapitalizacija – opcija
Usto se od Podravke očekuje da u narednim godinama osim poboljšanja rasta prihoda realizira napokon i neku akviziciju. Pitanje je, naravno, kako će se sve to financirati a na pitanje Poslovnog dnevnika o tome uključuje li strateški plan dokapitalizaciju kako se najavljivalo, Mršić nam je, nakon potpisivanja ugovora o suradnji sa turističkom agencijom Uniline rekao: "Dokapitalizacija je jedna od opcija. Podravka ima prostora i da dogovori kreditni aranžman. Podravkina trenutna prosječna cijena kamate je oko 4,9 posto i mi sigurno na tržištu možemo dobiti novac uz kamatu od ispod pet posto." Na pitanje, pak, je li jedna od opcija kako da se financira budući razvoj kompanije i prodaja njezino farmaceutskog dijela – Belupa, prvi čovjek Podravke nam je vagajući riječi kazao: "Nismo razmatrali opciju prodaje Belupa".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu