Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Motivirani prodaju

Autor: Poslovni dnevnik
28. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Sudionici godišnje konferencije

Kompanije koje imaju kontaktne centre trebaju pronaći balans između potreba i očekivanja korisnika.

Smjer razvoja kontaktnih centara i najnovija tehnološka dostignuća bile su teme godišnje call centar konferencija koja je u Zagrebu u organizaciji Hrvatske call centar udruga i uz medijsko pokroviteljstvo Poslovnog dnevnika okupila mnogo sudionika.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kompanije koje imaju kontaktne centre trebaju pronaći balans između potreba i očekivanja korisnika, motivacije djelatnika te ciljeva kompanije i očekivanih prihoda, zaključeno je na okruglom stolu. Istaknuta je važnost motivacije djelatnika kako bi mogli korisniku dati pravu informaciju. 

Smjer razvoja kontaktnih centara i najnovija tehnološka dostignuća bile su teme godišnje call centar konferencija koja je u Zagrebu u organizaciji Hrvatske call centar udruga i uz medijsko pokroviteljstvo Poslovnog dnevnika okupila mnogo sudionika.

Kompanije koje imaju kontaktne centre trebaju pronaći balans između potreba i očekivanja korisnika, motivacije djelatnika te ciljeva kompanije i očekivanih prihoda, zaključeno je na okruglom stolu. Istaknuta je važnost motivacije djelatnika kako bi mogli korisniku dati pravu informaciju. 

Autor: Poslovni dnevnik
28. studeni 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close