Hrvatska turistička zajednica provodi promotivnu kampanju vanjskog oglašavanja u Bruxellesu kojom se obilježava početak predsjedanja Hrvatske Vijećem Europske unije.
Tijekom siječnja i polovice veljače 25 autobusa i tramvaja, zračna luka i gradske lokacije u glavnom gradu Belgije i sjedištu EU institucija krasit će motivi Hrvatske s naglaskom na turistički proizvod nautike.
Aktivnosti oglašavanja provode se i putem plakata u postajama podzemne željeznice, u centru grada i na odabranim lokacijama te putem digitalnih ekrana unutar zračne luke koja godišnje broji više od 26 milijuna putnika.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je u Hrvatskoj iz Belgije lani ostvareno više od 220.000 dolazaka i gotovo milijun noćenja.
"Obuhvatit ćemo i više od 350 tisuća Belgijaca koji u Bruxelles svakodnevno putuju na posao te dio od gotovo 4 milijuna poslovnih i turističkih posjetitelja koliko godišnje posjeti grad", poručuje Ivan Novak, direktor HTZ-a za zemlje Beneluksa.md
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu