Motivi Hrvatske po autobusima, tramvajima i na mnogim gradskim lokacijama Bruxellesa

Autor: Marta Duić , 09. siječanj 2020. u 13:45
Kampanju vanjskog oglašavanja provodi HTZ povodom predsjedanja Vijećem EU

Aktivnosti oglašavanja provode se i putem plakata u postajama podzemne željeznice, u centru grada i na odabranim lokacijama te putem digitalnih ekrana unutar zračne luke.

Hrvatska turistička zajednica provodi promotivnu kampanju vanjskog oglašavanja u Bruxellesu kojom se obilježava početak predsjedanja Hrvatske Vijećem Europske unije.

Tijekom siječnja i polovice veljače 25 autobusa i tramvaja, zračna luka i gradske lokacije u glavnom gradu Belgije i sjedištu EU institucija krasit će motivi Hrvatske s naglaskom na turistički proizvod nautike.

Aktivnosti oglašavanja provode se i putem plakata u postajama podzemne željeznice, u centru grada i na odabranim lokacijama te putem digitalnih ekrana unutar zračne luke koja godišnje broji više od 26 milijuna putnika.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je u Hrvatskoj iz Belgije lani ostvareno više od 220.000 dolazaka i gotovo milijun noćenja.

"Obuhvatit ćemo i više od 350 tisuća Belgijaca koji u Bruxelles svakodnevno putuju na posao te dio od gotovo 4 milijuna poslovnih i turističkih posjetitelja koliko godišnje posjeti grad", poručuje Ivan Novak, direktor HTZ-a za zemlje Beneluksa.md

Komentirajte prvi

New Report

Close