Tomislav Varga, predsjednik Uprave Atlasa i adriatica.net Grupe u razgovoru za Poslovni dnevnik komentira stanje na tržištu te koliko Hrvatska prati globalne trendove i predviđanja. Otkrio je i kako je situacija s Kompasom utjecala na sektor te koji su problemi i izazovi obilježili sezonu.
Kolika je današnje vrijeme važnost agencija u promociji Hrvatske kao turističke destinacije i prodaji turističkog proizvoda?
Agencije spajaju sve segmente turističkog biznisa, izlažu se pred krajnjim korisnikom u ime partnera i dobavljača, a imaju i veliku ulogu u samoj promociji destinacije i ponude. Za dugoročan rast i razvoj trebaju nam jake agencije kao pokretači koji će pokazati najbolje od destinacije te velikim globalnim igračima ponuditi sveobuhvatnu uslugu koja objedinjuje snagu turoperatora, DMK agencije, razgranatih operacija na terenu. Ne smijemo zanemariti niti one male, specijalizirane agencije koje su se odlično profilirale u svojim nišama i mogu uspješno surađivati s onim velikim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu