To vam je kao da razmišljate biste li pojeli šniclu ili paštetu. Tim riječima Ivan Peko iz osječke tvrtke Žito objašnjava razliku između kakvoće mlijeka koje se prodaje putem mljekomata i onoga u trgovačkim lancima.
Ukupno je diljem Hrvatske trenutačno instalirano 17 mljekomata, a Žito je prvak te kratke liste s njih pet i planom da uskoro postavi još dva. Prvi su postavili lani u svibnju, svih pet ih je u Osijeku, a prodaja je, ističu, sve bolja. Pospješila ju je nedavna afera s aflatoksinom. Buduće lokacije Žito će tražiti u promjeru 30-40 km od farme Mala Branjevina, gdje drže 1170 krava. Ta se udaljenost smatra optimalnom za isplativost projekta."Za Žito ovaj model prodaje nije temeljen na profitu nego je zamišljen više kao marketinški projekt na popularizaciji zdrave hrane", ističe Peko.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Najmoderniji Hrvatski mljekomati, najpovoljnije cijene, Hrvatska proizvodnja.
http://www.mljekomati.com.hr
Najpovoljniji mljekomati u Hrvatskoj- http://www.milkvendor.com već od 35.000,00 kuna!
Uključite se u raspravu