Tržište automobila u Hrvatskoj je prema podacima agencije Promocija plus bilo u 2013. godini “teško” 27.802 novih registracija. U odnosu na 2012. godinu, kada je prodano 31.360 novih automobila, minus u protekloj 2013. godini iznosi 3558 vozila. Lani je tako je nastavljen pad prodaje budući da je godinu ranije prodano 31.360 novih osobnih automobila, što je pak za 10.201 automobil, ili 24,5 posto, manje nego 2011. godine. Prodaja novih automobila još je daleko od godina prije krize, kada se u Hrvatskoj prodavalo znatno više automobila – primjerice 2007. godine 82.664, a 2008. godine 88.265. Već 2009. godine broj prodanih novih automobila pao je na 44.891. Najčešći razlog pada prodaje koji su tržišni analitičari isticali prošle godine je opći pad standarda zbog krize.
Usporedni rezultati
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu