Milijun eura za zdravstvenu i digitalnu pismenost mladih

Autor: Poslovni dnevnik , 27. veljača 2023. u 22:00
Mission:Oxygen četverogodišnji je projekt europske organizacije Propulsion i kompanije AstraZeneca/PD

Prema svjetskom istraživanju, skoro 50% učenika konzumiralo je duhan i duhanske proizvode.

U Hrvatskoj je pokrenut četverogodišnji program MISSION:OXYGEN, fokusiran na teme zdravstvene, medijske i digitalne pismenosti mladih, a vode ga europska organizacija Propulsion i kompanija AstraZeneca.

Prema posljednjim rezultatima svjetskog istraživanja o uporabi duhana i duhanskih proizvoda kod mladih koje je u 50 škola provedeno i u Hrvatskoj, skoro 50% učenika konzumiralo je duhan i duhanske proizvode.

U posljednjih 30 dana, najmanje jednom duhanski je proizvod konzumiralo 17,3% sudionika. Cigarete je pušilo 14,6% sudionika, a 10% je upotrebljavalo e-cigarete.

Istraživanje je pokazalo da je 17,5% onih koji nikada nisu koristili duhan i duhanske proizvode podložno korištenju istih u budućnosti. Od ukupnog broja učenika koji su sudjelovali u istraživanju, njih 27% smatra da učenici koji puše imaju više prijatelja.

Program MISSION:OXYGEN vrijedan gotovo milijuna eura usmjeren je na razvoj zdravih životnih stilova i mudrih životnih izbora djece s primarnim ciljem prevencije pušenja duhana i duhanskih proizvoda kod djece i adolescenata.

“Plan kampanje je da se u iduće četiri godine dopre do što većeg broja djece kako bi zajedno s kreatorima politike, edukatorima i zdravstvenim radnicima, djeca shvatila koliko je štetna uporaba duhana i duhanskih proizvoda”, izjavila je Vildana Saračević, voditeljica programa MISSION:OXYGEN.

Važan dio kampanje čini i suradnja s nastavnicima diljem zemlje, kao i influencerima na društvenim mrežama, a cilj je da kritičko promišljanje i rješavanje problema u digitalnom okruženju postanu dio glavnih vještina mladih. 

Komentirajte prvi

New Report

Close