Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prilagodbom cijena i odricanjem od dijela profita METRO pomaže ugostiteljima

Autor: Poslovni.hr
03. siječanj 2017. u 16:01
Podijeli članak —
Foto: Damir Spehar/PIXSELL

METRO će osigurati minimalno 12% popusta na više od 1.000 proizvoda koje najčešće kupuju kupci iz HoReCa sektora

Trgovački lanac Metro Cash&Carry najavio je da će u prva tri mjeseca 2017. prilagodbom cijena i odricanjem od dijela profita podržati hrvatske ugostitelje. Lanac će u tom razdoblju osigurati najmanje 12 posto popusta na više od 1000 najčešćih proizvoda koje nabavljaju kupci iz Horeca sektora kako bi im olakšao prilagodbu na ukidanje međustope PDV-a od 13 posto. Svaka dva tjedna izmjenjivat će se proizvodi značajni za poslovanje ugostiteljskog sektora, a snižena cijena vrijedit će u svih devet veleprodajnih centara u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Na ovaj korak smo se odlučili kako bismo vlasnicima hotela, restorana i drugih ugostiteljskih i uslužnih tvrtki koje su temelj razvoja turizma u Hrvatskoj pružili podršku u nastavku uspješnog poslovanja. Metro prvenstveno posluje s profesionalnim kupcima, pri čemu su kupci iz ugostiteljskog i uslužnog sektora iznimno bitna skupina kupaca te im kontinuirano nastojimo pomoći u razvoju svih segmenata poslovanja i održanju konkurentnosti”, kaže Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor Metro Cash&Carry Hrvatska te poziva sve dobavljače da se uključe u inicijativu i na taj način podrže ugostitelje.

Trgovački lanac Metro Cash&Carry najavio je da će u prva tri mjeseca 2017. prilagodbom cijena i odricanjem od dijela profita podržati hrvatske ugostitelje. Lanac će u tom razdoblju osigurati najmanje 12 posto popusta na više od 1000 najčešćih proizvoda koje nabavljaju kupci iz Horeca sektora kako bi im olakšao prilagodbu na ukidanje međustope PDV-a od 13 posto. Svaka dva tjedna izmjenjivat će se proizvodi značajni za poslovanje ugostiteljskog sektora, a snižena cijena vrijedit će u svih devet veleprodajnih centara u Hrvatskoj.

“Na ovaj korak smo se odlučili kako bismo vlasnicima hotela, restorana i drugih ugostiteljskih i uslužnih tvrtki koje su temelj razvoja turizma u Hrvatskoj pružili podršku u nastavku uspješnog poslovanja. Metro prvenstveno posluje s profesionalnim kupcima, pri čemu su kupci iz ugostiteljskog i uslužnog sektora iznimno bitna skupina kupaca te im kontinuirano nastojimo pomoći u razvoju svih segmenata poslovanja i održanju konkurentnosti”, kaže Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor Metro Cash&Carry Hrvatska te poziva sve dobavljače da se uključe u inicijativu i na taj način podrže ugostitelje.

Prošle godine Metro je uložio 80 milijuna kuna da bi poslovanje prilagodio potrebama kupaca iz Horeca sektora. Novootvoreni centar u Poreču fokusiran je na asortiman i usluge potrebne hotelima, restoranima, kafićima i lacima brze hrane, dok je splitski nakon preseljenja jedan je od najmodernijih u 25 zemalja u kojima lanac posluje.

Autor: Poslovni.hr
03. siječanj 2017. u 16:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close