Član uprave Mercator Grupe zadužen za područje trgovačkog poslovanja na slovenskom i hrvatskom tržištu Igor Maroša, predstavio je strategiju kojom vodstvo u nadolazećem periodu planira Mercator u Hrvatskoj cjenovno i lokacijski približiti svim kupcima, te najavio otvorenje trgovina manjih formata, a već u srijedu, 6. 12. otvara se market na zagrebačkoj Savici.
Europski trend razvoja trgovina manjih formata, cjenovno prilagođenih kupcu, Mercator je integrirao u svoju strategiju poslovanja za razdoblje 2013.-2016, priopćeno je iz Mercatora. Tako u četvrtak, 6. prosinca u zagrebačkoj Savici otvara market, a paralelno s time, bit će otvorene i dvije novouređene trgovine u Karlovcu 5.12. i Velikoj Gorici 13.12. Pored razvoja s manjim formatima, Mercator se već u 2012. fokusirao na mijenjanje cjenovne percepcije, stoji u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu