Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Melis će u restoranu Beebopu sva hrvatska jela bazirati na medu

Autor: Darko Bičak
15. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Tvrtka Melis u svojoj proizvodnoj liniji ima paletu medova Melbi, dodatke prehrani Melvita, te kozmetiku Mayani

U sklopu mednog centra Melis u Zagrebu jučer je na prigodnoj konferenciji za novinare predstavljen i prvi hrvatski restoran “medenih delicija” Beebop, koji će svoja vrata otvoriti sljedećeg vikenda. U prvo vrijeme će restoran u ponudi imati samo medne slastice i poneki eksperimentalni jelovnik, a u perspektivi je da sva ponuđena jela budu bazirana na medu. Osnivači tvrtke Melis, Iva i Vladimir Martinko, upoznali su javnost s proizvodima iz vlastite kolekcije proizvoda baziranih na medu poput “360 stupnjeva njege” i Melvita – palete dodataka prehrani na bazi meda.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Razvoj
O planovima tvrtke u idućem razdoblju nutricionistica Irena Švenda je rekla da je do sada iz njihove proizvodnje na tržištu postojala samo serija “običnih medova”, a njihovu već postojećem proizvodu dat je novi izgled i nekoliko novih vrsta meda koje do sada nisu bile u ponudi. Iva Martinko je najavila da je u planu i razvijanje cjelovite komunikacije i plan aktivnosti baziran na savjetovanjima, degustacijama, testiranjima vlastitih proizvoda, edukacijama i nizom drugih “medenih događanja” koje će kupcima i korisnicima otkriti punu ljepotu i važnost meda kao osnove za cjelovitu njegu tijela iznutra i izvana te podići kulturu meda. “Na bazi njege iznutra i izvana je i osmišljena naša komunikacijska ideja, ‘360 stupnjeva njege’, s kojom ćemo poseban naglasak dati na značenje dubinske njege organizma kroz koju koža nije samo površina koju treba natezati i zaglađivati već je naše ogledalo koje nam veoma mnogo govori o stanju našeg organizma kojeg treba njegovati iznutra i izvana”, pojasnila je Iva Martinko Prema riječima vodećih ljudi ove tvrtke, protekle dvije godine su, uz pomoć znanja stručnjaka i darova prirode, bile su posvećene razvoju proizvoda, njihovoj registraciji te postavljanju proizvodnje. Melis u svojoj proizvodnoj liniji obuhvaća paletu medova koja objedinjuje medove iz svih dijelova Hrvatske pod nazivom Melbi, dodatke prehrani Melvita, te kozmetiku Mayani za njegu i ljepotu tijela. “Melis je za svoj moto uzeo zdravlje, cjelovitost i pojedinca. Upravo zbog cjelovitog pristupa zdravlju i ljepoti možemo reći da Melis daje 360? njege hraneći tijelo iznutra Melbi medom i Melvita dodacima prehrani, te njegujući tijelo izvana Mayani prirodnom kozmetikom na bazi meda”, kazala je glavna nutricionistica.

U sklopu mednog centra Melis u Zagrebu jučer je na prigodnoj konferenciji za novinare predstavljen i prvi hrvatski restoran “medenih delicija” Beebop, koji će svoja vrata otvoriti sljedećeg vikenda. U prvo vrijeme će restoran u ponudi imati samo medne slastice i poneki eksperimentalni jelovnik, a u perspektivi je da sva ponuđena jela budu bazirana na medu. Osnivači tvrtke Melis, Iva i Vladimir Martinko, upoznali su javnost s proizvodima iz vlastite kolekcije proizvoda baziranih na medu poput “360 stupnjeva njege” i Melvita – palete dodataka prehrani na bazi meda.

Razvoj
O planovima tvrtke u idućem razdoblju nutricionistica Irena Švenda je rekla da je do sada iz njihove proizvodnje na tržištu postojala samo serija “običnih medova”, a njihovu već postojećem proizvodu dat je novi izgled i nekoliko novih vrsta meda koje do sada nisu bile u ponudi. Iva Martinko je najavila da je u planu i razvijanje cjelovite komunikacije i plan aktivnosti baziran na savjetovanjima, degustacijama, testiranjima vlastitih proizvoda, edukacijama i nizom drugih “medenih događanja” koje će kupcima i korisnicima otkriti punu ljepotu i važnost meda kao osnove za cjelovitu njegu tijela iznutra i izvana te podići kulturu meda. “Na bazi njege iznutra i izvana je i osmišljena naša komunikacijska ideja, ‘360 stupnjeva njege’, s kojom ćemo poseban naglasak dati na značenje dubinske njege organizma kroz koju koža nije samo površina koju treba natezati i zaglađivati već je naše ogledalo koje nam veoma mnogo govori o stanju našeg organizma kojeg treba njegovati iznutra i izvana”, pojasnila je Iva Martinko Prema riječima vodećih ljudi ove tvrtke, protekle dvije godine su, uz pomoć znanja stručnjaka i darova prirode, bile su posvećene razvoju proizvoda, njihovoj registraciji te postavljanju proizvodnje. Melis u svojoj proizvodnoj liniji obuhvaća paletu medova koja objedinjuje medove iz svih dijelova Hrvatske pod nazivom Melbi, dodatke prehrani Melvita, te kozmetiku Mayani za njegu i ljepotu tijela. “Melis je za svoj moto uzeo zdravlje, cjelovitost i pojedinca. Upravo zbog cjelovitog pristupa zdravlju i ljepoti možemo reći da Melis daje 360? njege hraneći tijelo iznutra Melbi medom i Melvita dodacima prehrani, te njegujući tijelo izvana Mayani prirodnom kozmetikom na bazi meda”, kazala je glavna nutricionistica.

Sirovina
Melis grupa je mlada tvrtka nastala kao projekt tvrtke VM2 koja se već niz godina bavi proizvodnjom meda iz vlastitog pčelinjaka, otkupom i konfekcioniranjem meda, te proizvodnjom dijetetskih mednih pripravaka i kozmetike na bazi meda. Vlasnici tvrtka kažu da visoka kvaliteta sirovina, uz uspostavljeni HACCP sustav (sustavni preventivni pristup kojim se osigurava sigurnost hrane u prirodnom obliku), te principi rada i moderne tehnologije omogućuju očuvanje djelatnih sastojaka u proizvodima. Uz proizvode, Melis nudi i nutricionističko savjetovalište putem Interneta ili telefona pozivom na besplatni broj i koje omogućuje pristup pojedincu.

Suradnja pčelara i HGK u izgradnji brenda

Proteklog tjedna je objavljena suradnje Grupacije pčelarstva HGK i Hrvatske Udruge pčelara proizvođača. Razlog tome je što je, smatraju pčelari, nužno izgraditi prepoznatljivi tržišni brend hrvatskog meda koji će se, među ostalim, u Europi prodavati u delikatesnim trgovinama, a to se ne može ostvariti bez suradnje s pčelarima robnim proizvođačima. Isto tako, potrebno se što hitnije riješiti tržišnih viškova prodajom u bačvama. Europska potražnja za medom iznosi oko 200.000 tona, a procjenjuje se da u Hrvatskoj djeluje oko 250 pčelara robnih proizvođača s ukupnom proizvodnjom od oko 5000 tona godišnje. Najviše meda proda se u tijeku turističke sezone, a problem je i što se oko 20 posto proizvedenog meda proda u okviru sivog tržišta.

Autor: Darko Bičak
15. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close