Činjenica što će hrvatska nogometna reprezentacija s brazilskom otvoriti Svjetsko nogometno prvenstvo iduće godine u Brazilu nemjerljiva je promocija Hrvatske jer će izravne prijenose utakmica pratiti više od tri milijarde gledatelja iz više od 190 zemalja, a kako bi maksimalno iskoristili sve mogućnosti za promociju koje takvo događanje pruža potreban je zajednički angažman svih institucija koje rade na predstavljanju i pozicioniranju Hrvatske u svijetu.
Ističe to za Hinu direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Meri Matešić naglašavajući i da važnost brazilskog tržišta za hrvatski turizma kontinuirano raste što je potvrdilo i veliko zanimanje postojećih i potencijalnih brazilskih turističkih partnera na nedavno održanim poslovnim radionicama HTZ-a u Sao Paulu i Rio de Janeiru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu