Marriottovo preuzimanje Starwooda za 12,2 milijarde dolara, najavljeno prije dva dana kao gotov deal kojim će nastati divovski globalni hotelski operater, iznenadilo je i najupućenije u kretanja u hotelskoj industriji i široj poslovnoj zajednici, tim više što se prije samo nekoliko tjedana pričalo kako Starwood ozbiljno "snimaju" čak tri kineske kompanije.
Potez bi se stoga mogao ocijeniti kao američki odgovor pokušaju Kineza da otmu dio kolača u hotelskoj industriji, što se dijelom može iščitati i iz riječi Arne Sorensona, predsjednika Uprave Marriotta, u razgovoru za magazin Hotels: Marriott je mjesecima ispitivao teren i razmatrao ideju, no uletio je kad je shvatio da bi ih netko mogao preteći. "U jednu ruku pregovori su trajali dugo, a s druge strane dogovorili smo se izuzetno brzo. Ušli smo u proces prije sedam mjeseci, no za to vrijeme nismo htjeli nastupati agresivno te smo tek u posljednjih mjesec dana shvatili da je riječ o jedinstvenoj prilici i postigli dogovor u vrlo kratkom periodu", kaže Sorensen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu