Nakon Kupara, čijim će novim hotelima upravljati u suradnji s ruskom Avenue grupom kao investitorom, svjetski hotelski lanac Marriott International do 2020. u Hrvatskoj planira ući u još 4-5 hotela pod raznim Marriottovim brendovima na različitim destinacijama, uključujući Zagreb.
Potvrdio je to za Poslovni dnevnik Ivica Čačić, regionalni potpredsjednik za razvoj Marriotta za regiju istočne Europe. "Cilj Marriotta je otvoriti minimalno jedan hotel u svakom glavnom gradu država u regiji, a u Hrvatskoj postoji potencijal za nekoliko gradskih i resort hotela na obali", ističe Čačić, koji je kao Marriottov predstavnik u posljednjih nekoliko godina već razgovarao s vlasnicima hotela u Istri, Rijeci, Opatiji, Splitu, Zagrebu i Dubrovniku, praktički u svim većim turističkim centrima. Hrvatski otoci trenutačno nisu u fokusu Marriotta, iako i tamo ima zainteresiranih, većinom zato što nijedan otok nema aerodrom na koji mogu slijetati dovoljno veliki zrakoplovi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu