Svjedoci smo sve češćeg zapošljavanja u marketinškim agencijama, a uz nove tehnologije i izazove raste i potreba za radnom snagom u toj struci. Koliko je zapravo teška i zahtjevna potraga za kreativcima, koliko godišnje zapošljavaju i što nude saznali smo od nekih od vodećih domaćih agencija Bruketa&Žinić&Grey, BBDO i Universal McCann. Složili su se da u zapošljavanju u toj branši pravila nema, a pri odabiru novih kolega najbitnije je da se uklapaju u agenciju i da su spremni na izazove koje taj tip posla donosi.
“Natječaje organiziramo otprilike dvaput godišnje i u prosjeku imamo 70-ak prijava po natječaju. Za neke pozicije ne radimo natječaje, već osobama koje su nam zanimljive pristupamo izravno, a ponekad angažiramo i head hunting agenciju. Ponekad je agencijsko iskustvo važno, a ponekad ne. Ono što gledamo jest kako će se osoba uklopiti u našu agencijsku kulturu, a često je to presudno pri odabiru. Znanje se može naučiti”, smatra Nikola Žinić, suosnivač i glavni kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu