Marija Čortan imenovana je za direktoricu digitalnih marketinških komunikacija (Chief Digital & Marketing Officer) i članicu Upravnog odbora za L’Oréal Adria-Balkan Hub, sa sjedištem u Zagrebu. Na toj poziciji naslijedila je Maju Uzelac, koja je uspješno vodila ovaj odjel od 2017. godine, piše u priopćenju.
Ovo imenovanje označava njezin povratak u tvrtku u kojoj je provela više od 18 godina. Karijeru je započela u odjelu financija i nastavila je kroz niz odgovornih pozicija u kontrolingu, razvoju poslovanja, upravljanju ključnim kupcima, sve do funkcije direktorice marketinga divizije robe široke potrošnje za njegu i bojanje kose. U tom razdoblju pokazala je snažno razumijevanje poslovnih procesa, fleksibilnost u radu na različitim funkcijama i duboko poznavanje regionalnog tržišta i potreba potrošača.
Posljednjih godina usmjerila se na dodatno usavršavanje izvan L’Oréala u području digitalnog marketinga i e-commerce strategija, radeći na razvoju kompleksnih regionalnih kampanja i marketinških inicijativa koje spajaju kreativnost i rezultate. „S velikim zadovoljstvom preuzimam dužnost daljnjeg vođenja digitalnih marketinških komunikacija Grupe L’Oreal u ovoj regiji. Posvećeni smo stvaranju dinamičnih strategija koje spajaju nove tehnologije, kreativnost i potrebe naših potrošača, jačajući našu poziciju lidera“, istaknula je Marija Čortan.
„Iznimno nam je drago što se Marija vratila u L’Oréal, koji iznimno dobro poznaje. Siguran sam kako će upravo njezino poznavanje tvrtke, ali i stručnost i predanost doprinijeti daljnjem unaprjeđenju našeg prisustva u digitalnom prostoru“, naglasio je generalni direktor tvrtke L’Oreal za Adria-Balkan regiju Maximiliano Frenza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu