Gradnja kruzera ostala je jedina tržišna niša u brodograđevnoj industriji u kojoj Europi kineska konkurencija još nije uzela primat. Posljednjih godina kruzing turizam je sve popularniji, pa je i potražnja za ovim specijaliziranim, skupim plovilima bila u uzletu, no s koronom i organizatori putovanja i graditelji brodova našli su se suočeni s potpunom neizvjesnošću oko daljnjeg razvoja događaja nakon što kriza okonča.
Jedan od najvećih graditelja kruzera koji je javno progovorio o problemu i najavio da već kreće s rezovima u poslovanju njemački je Meyer iz Papenburga. Vlasnik Bernhard Meyer zabrinut je i skeptičan prema potražnji za novim “plovećim hotelima”. Iz njegovog brodogradilišta godišnje se isporuče dva velika, megakruzera i jedan srednje veliki, a u knjizi narudžbi trenutno ima devet brodova. No, nastavak “booma” u ovoj niši ne očekuje ubrzo, svakako ne prije 2023. ili 2024. Zbog toga, Meyer ovih dana šalje više od polovice radnika na režim skraćenog radnog vremena, a godišnje će isporučivati jedan brod manje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu