Makeoverom trgovina Offertissima žele privući nove kupce

Autor: Marta Duić , 02. lipanj 2015. u 15:21
Nova organizacija

Zbog jačanja percepcije o brendu krenuli u akciju

Hrvatski maloprodajni brend Offertissima odlučio je u povodu 20. godišnjice postojanja na tržištu uložiti u optimizaciju prodajnih mjesta.

U taj su projekt krenuli u suradnji s arhitektima, dizajnerima i stručnjacima za marketing iz agencije Brigada. "Nakon 20 godina bilo je već i vrijeme za modernizaciju komunikacije s ciljem podizanja percepcije kvalitete i, naravno, privlačenja novih kupaca. Trebalo je istaknuti raznolikost ponude te pojačati percepciju o tome da se radi o hrvatskom brendu koji prodaje i hrvatske proizvode. Osim toga, kupci su se predugo zadržavali u trgovini, uz premalu količinu prometa pa je jedan od ciljeva bio i skratiti vrijeme zadržavanja u trgovini i poboljšati snalaženje u prostoru", tvrdi Danijela Cigić, izvršna direktorica Offertissime.

"Prije interveniranja u prodajni prostor nužno je napraviti kvalitetna istraživanja i analize. Reorganizacijom artikala unutar trgovina i na samoj polici željeli smo pročistiti prostor i učiniti ga preglednijim", poručio je Damjan Geber, kreativni direktor Brigade. 

Detaljno istraživanje
Tim agencije izradio pojedinačna je istraživanja i analize za svaku trgovinu, budući da svaka funkcionira drukčije ovisno o lokaciji, a novi je koncept izrađen kroz seriju konzultacija s prodajnim osobljem. Posebna pažnja posvećena je uočljivijoj komunikaciji i signalizaciji, a trebalo je i jasnije istaknuti proizvode na akciji kao i porijeklo proizvoda. Cigić ističe kako su za ovu promjenu odlučili zbog analize u kojoj su  sudjelovali dugogodišnji djelatnici trgovina i koja je ukazala na konkretne slabe karike u organizaciji trgovina, a rješenja Brigade bila su moguća bez prevelikih ulaganja. 

Već vide rezultate
"Određeni trendovi već sada ukazuju ispunjenje kratkoročnih ciljeva. Primjerice, istraživanje nam je pokazalo smanjenje broja ljudi koji su izašli iz dućana bez ostvarenja kupovine. Rezultat smanjenja prosječnog zadržavanja u dućanu s 11.45 minuta na 9.6 u istraživanim trgovinama smatramo pozitivnim rezultatom. Kupci manje zapitkuju prodajno osoblje što ukazuje da na to da se bolje snalaze u prostoru. Sve bi to dugoročno trebalo utjecati pozitivno i na prodaju. Promjena nam je prvenstveno trebala zbog dugoročnog zadržavanja tržišne pozicije, a bili smo svjesni da trebamo ljepše i bolje organizirane poslovnice", zaključuje Cigić. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

prije pola godine nisam ni znao za njih, ali dobri su. isplati se otić, uvjek se nađe nešto korisno i jeftino kod njih.

New Report

Close