Hrvatski maloprodajni brend Offertissima odlučio je u povodu 20. godišnjice postojanja na tržištu uložiti u optimizaciju prodajnih mjesta.
U taj su projekt krenuli u suradnji s arhitektima, dizajnerima i stručnjacima za marketing iz agencije Brigada. "Nakon 20 godina bilo je već i vrijeme za modernizaciju komunikacije s ciljem podizanja percepcije kvalitete i, naravno, privlačenja novih kupaca. Trebalo je istaknuti raznolikost ponude te pojačati percepciju o tome da se radi o hrvatskom brendu koji prodaje i hrvatske proizvode. Osim toga, kupci su se predugo zadržavali u trgovini, uz premalu količinu prometa pa je jedan od ciljeva bio i skratiti vrijeme zadržavanja u trgovini i poboljšati snalaženje u prostoru", tvrdi Danijela Cigić, izvršna direktorica Offertissime.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.prije pola godine nisam ni znao za njih, ali dobri su. isplati se otić, uvjek se nađe nešto korisno i jeftino kod njih.
Uključite se u raspravu