Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lorencin u lovu na Bavarce koji nisu bili u Hrvatskoj

Autor: Marija Crnjak
20. veljača 2014. u 16:57
Podijeli članak —
Projekt Pogled u plavo promovira Hrvatsku kao destinaciju za ronjenje

Do jeseni bismo mogli imati prvih pet destinacija koje ćemo promovirati izvan sezone, najavio je ministar Darko Lorencin.

Ulaganja u turistički sektor, s planom teškim sedam milijardi eura u idućih šest godina, glavna su tema sastanaka ministra turizma Darka Lorencina s predstavnicima bavarske vlade te organizatora putovanja u sklopu boravka u Münchenu, gdje je u srijedu otvoren turistički sajam F.re.e.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Posrijedi je najveći turistički sajam posvećen aktivnom odmoru i kampingu u Bavarskoj, a Hrvatska je ove godine zemlja partner. Na ceremoniji otvaranja sajma sudjelovali su i ministar Lorencin te Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice. Taj je sajam lani okupio oko 1100 izlagača iz više od 60 zemalja te privukao oko 110 tisuća posjetitelja. Kako smo zemlja partner, očekuje se da će svaki posjetitelj obići i štand HTZ-a. Hrvatska se prvi put predstavlja uz dodatne zabavne sadržaje. Tako se s ponudom, osim kroz štand HTZ-a na 240 kvadrata i posebne štandove na ulazu sajma, gdje se u suradnji s HGK predstavlja gospodarska ponuda, Hrvatska predstavlja i projektom Pogled u plavo, koji promovira Hrvatsku kao destinaciju za ronjenje. Kako je objasnio Lorencin, cilj je privući u Hrvatsku one Bavarce koji tu nikad nisu bili, i to u razdoblju izvan glavne sezone.

Ulaganja u turistički sektor, s planom teškim sedam milijardi eura u idućih šest godina, glavna su tema sastanaka ministra turizma Darka Lorencina s predstavnicima bavarske vlade te organizatora putovanja u sklopu boravka u Münchenu, gdje je u srijedu otvoren turistički sajam F.re.e.

Posrijedi je najveći turistički sajam posvećen aktivnom odmoru i kampingu u Bavarskoj, a Hrvatska je ove godine zemlja partner. Na ceremoniji otvaranja sajma sudjelovali su i ministar Lorencin te Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice. Taj je sajam lani okupio oko 1100 izlagača iz više od 60 zemalja te privukao oko 110 tisuća posjetitelja. Kako smo zemlja partner, očekuje se da će svaki posjetitelj obići i štand HTZ-a. Hrvatska se prvi put predstavlja uz dodatne zabavne sadržaje. Tako se s ponudom, osim kroz štand HTZ-a na 240 kvadrata i posebne štandove na ulazu sajma, gdje se u suradnji s HGK predstavlja gospodarska ponuda, Hrvatska predstavlja i projektom Pogled u plavo, koji promovira Hrvatsku kao destinaciju za ronjenje. Kako je objasnio Lorencin, cilj je privući u Hrvatsku one Bavarce koji tu nikad nisu bili, i to u razdoblju izvan glavne sezone.

 

Matešić

Sve vezano uz sajam koštalo je oko 112 tisuća eura

"Zbog toga ćemo pokrenuti program predsezone i posezone u kojem će sudjelovati cijele destinacije sa svojim programima. Tijekom proljeća detektirali smo između 10 i 20 destinacija koje bi mogle ući u projekt. Do jeseni bismo mogli imati prvih pet destinacija koje ćemo promovirati izvan sezone", pojašnjava Lorencin. Inače, projekti vezani uz partnerstvo sa sajmom F.re.e. uz sajamski nastup obuhvatili su studijska putovanja novinara, objave u medijima, promotivnu kampanju u Münchenu, i sve to koštalo je oko 112 tisuća eura, s tim da su dio platili suizlagači, kazala nam je Meri Matešić. Inače, u njemačko tržište lani je uloženo oko 24 milijuna kuna, a ove godine očekuje se nešto više, što će ovisiti o rezultatima tendera za udruženo oglašavanje.

Autor: Marija Crnjak
20. veljača 2014. u 16:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close