Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lončarević: Za promet dobivamo 1,3 mlrd. eura

Autor: Poslovni dnevnik
30. srpanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Pomoćnik ministra prometa Marko Lončarević/G. Jakuš/PIXSELL

Dovršena javna rasprava o strategiji prometnog razvoja Republike Hrvatske.

Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture (MPPI) stigao je 41 komentar u jednomjesečnoj javnoj raspravi na prijedlog strategije prometnog razvoja RH 2014.-2030. od kojih će se neki i ugraditi u taj dokument koji će na Vladu početkom rujna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Izjavio je to danas pomoćnik ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Marko Lončarević nakon svečanosti u tom ministarstvu kojom je obilježen završetak projekta izrade te strategije, čija je vrijednost 331,9 tisuća eura i što je sufinancirano iz fondova EU kroz Operativni program Promet 2007.-2013.Usvajanjem prometne strategije Hrvatskoj se i njenim već spremnim projektima, poput onog za proširenje terminala Zračne luke Dubrovnik, omogućava praktički još ove godine povlačenje novca iz EU fondova iz razdoblja 2007.-2013., dok se sufinanciranje većine drugih spremnih projekata (koji su na 'čekanju') očekuje u razdoblju 2014.-2020.

Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture (MPPI) stigao je 41 komentar u jednomjesečnoj javnoj raspravi na prijedlog strategije prometnog razvoja RH 2014.-2030. od kojih će se neki i ugraditi u taj dokument koji će na Vladu početkom rujna.

Izjavio je to danas pomoćnik ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Marko Lončarević nakon svečanosti u tom ministarstvu kojom je obilježen završetak projekta izrade te strategije, čija je vrijednost 331,9 tisuća eura i što je sufinancirano iz fondova EU kroz Operativni program Promet 2007.-2013.Usvajanjem prometne strategije Hrvatskoj se i njenim već spremnim projektima, poput onog za proširenje terminala Zračne luke Dubrovnik, omogućava praktički još ove godine povlačenje novca iz EU fondova iz razdoblja 2007.-2013., dok se sufinanciranje većine drugih spremnih projekata (koji su na 'čekanju') očekuje u razdoblju 2014.-2020.

Među njima su primjerice mostovi Čiovo, Svilaj, Nova Gradiška, obilaznice Vodica i Splita, nadvožnjaci Zagreb te drugi, a u razdoblju do 2020. Hrvatska ima mogućnost korištenja 1,3 milijarde eura za prometne projekte, od čega najviše ili 900 milijuna eura iz Kohezijskog fonda, naglasio je Lončarević.

Autor: Poslovni dnevnik
30. srpanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close