Lockheed Martin putem Twittera senzibilizira hrvatsku javnost na svoj zrakoplov F-16

Autor: Darko Bičak , 13. svibanj 2021. u 12:02
Foto: Lockheed Martin

Do sada su snažniju marketinšku kampanju imali samo u Saabu za svoj Gripen, a tek u finišu se jače uključili i Amerikanci.

Kako se bliži očekivani datum za objavu pobjednika hrvatskog natječaja za novi borbeni lovac, a što bi trebalo biti 28. ili 30, svibnja na Dan oružanih snaga ili pak na Dan Državnosti, zahuktava se i marketinška bitka samih ponuđača.

Tko je američki Lockheed Martin jučer krenuo s Twitter oglasima kojima ističe da bi njihov zrakoplov F-16 pružio sposobnost, spremnost i performanse potrebne za podršku hrvatskoj nacionalnoj obrambenoj strategiji. Oglas je lokaliziran na hrvatski jezik što je pomalo neuobičajeno za Twitter zajednicu, a njima se daje poveznica na intervju koji je nedavno za magazin Express dao američki general Jason E. Bailey, zapovjednik 31. borbenog krila Američkih zračnih snaga (US Air Force) u zračnoj bazi Aviano u Italiji koja je najpoznatija jer je iz nje 1999. kretala glavnina NATO-vih zračnih napada na SR Jugoslaviju zbog genocida koji je ta zemlja, nakon što ga je sprovela u BiH, sprovodila i na Kosovu, a koji je i sam u F-16 borbeno letio u Operation Allied Force, kako se ta NATO operacija službeno zvala.

Zanimljivo je da je neslužbeni favorit hrvatskog natječaja, francuski Rafale, odnosno njegov proizvođač Dassault Aviation, i dalje tih te nema nikakvih marketinških niti ikakvih drugih javnih nastupa na hrvatskom tržištu.

Komentirajte prvi

New Report

Close