Ministar financija Slavko Linić poručio je danas da Croatia Airlines više neće živjeti na teret poreznih obveznika jer Vlada neće dopustiti trošenje sredstava iz državnog proračuna na "one koji nemaju pravo biti na državnom proračunu", a korisnike proračuna upozorio je da više neće biti podizanja poreza građanima.
Ne može više Croatia Airlines živjeti na teret poreznih obveznika, već treba početi živjeti od svog rada – ili će početi raditi i zarađivati ili više nećemo imati nacionalnu aviokompaniju, istaknuo je Linić na SDP-ovoj tribini o stanju u gospodarstvu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…Inace nisam ljubitelj JL, medutim sjuardese se moraju suociti sa cinjenicom da konkurencija raste. Puno je cura koje su spremne raditi posao za puno manje od 9200 kuna. Konkurencija koja ima takve stjuardese moze ponuditi nize cijene prijevoza. Ako recimo Indijski programer radi za 2x manje nego hrvatski treba li drzava Hrvatska subvencionirati placu hrvatskog programera da bi njegova firma i dalje mogla praviti software? Treba li Hrvatska subvencionirati svaki posao koji je izlozen konkurenciji?
CA ima cca 1070 zaposlenih.Od toga 214 stjuarda i stjuardesa. I cak da je tvoja prica o placama tocna da primaju 9200 mjesecno,ajmo im skinit placu na pola. Dajmo im 4600. Ustedili smo 984 tisuce kuna mjesecno. ili nesto vise 11 milja godisnje.
I kazes problem su stjuardese.A gubitak stotine miljuna godisnje. Meni ovo ne stima. Ali ajmo jos bolje ne dajmo im placu uopce ustedit cemo 23,5 miljuna kuna. Nije lose. Dajmo otkaz i pilotima svima do jednog pa ce CA biti prvi prijevoznik koji ce prevoziti putnike pod motom nemamo pilota u avionu.
Od 1070 zaposlenih cca 300 je letacko osoblje. Ne vjerujem da imaju vise od 20 mehanicara ,a ostatak su ovi sposobni bez kojih se ocito ne moze. Sve mozes dirat samo ne diraj upravu i manađere,a oni su najveci krivac za ovakvo stanje. Mozemo poceti sa krivo odabranim zrakoplovima za pocetak koji uopce ne udovoljavaju potrebama CA. Da ih nisu mozda stjuardese narucile. Otvaranje nebuloznih linija koje su prije otvaranja osudjene na propast…. Ali spasit cemo firmu da stjuarfesama skinemo po place. Ma kako da ne. Tu pricu moze pusit jedino podoban stranacki kadar. Ja ne.
Slazem se sa ovim da bi ih trebala placat firma,a da bi ih placala firma treba dovest sposobnu upravu. Je li se slazes. Eno tamo je nekakav rezimski nounar napisa kako na Ryana bidne stjuardese trebaju platit kurs i uniformu i zato firma ima po miljarde profita. Nije napisao da se tamo leti za 10-20 eura i da firma ipak ima profit i da bi trebalo mozda dovest upravu Ryan aira da vodi firmu nego naplatti stjuardesama kurs i uniformu. Ma gadljivo. I to ne nounar nego nounarka. Kazem ti ja bi strajkao tu dok ne ostane spaljena zemlja. Dok sve ne propadne.
Problem je da su u Hrvatskoj sposbne uprave rijetkost gdje god je drzava vlasnik.
Ja neznam poslovni model CA. Postoje poslovni modeli koje cak ni vrlo kvalitetne uprave nisu uspjele spasiti. Komercijalno zrakoplovstvo je grana koja obiluje stecajevima. Amarcan, Delta, Continental su sigurno imali iskusne i kvalitetne uprave pa su zavrsili u stecaju.
Inace nisam ljubitelj JL, medutim sjuardese se moraju suociti sa cinjenicom da konkurencija raste. Puno je cura koje su spremne raditi posao za puno manje od 9200 kuna. Konkurencija koja ima takve stjuardese moze ponuditi nize cijene prijevoza. Ako recimo Indijski programer radi za 2x manje nego hrvatski treba li drzava Hrvatska subvencionirati placu hrvatskog programera da bi njegova firma i dalje mogla praviti software? Treba li Hrvatska subvencionirati svaki posao koji je izlozen konkurenciji?
Kažu 7. izvoznik u zemlji.Kažu gubici zbog štrajka preko miliona dnevno što znači kad rade da su i primici toliki.Kažu ako ode u stečaj bit će veliki udar na hrvatsko gospodarstvo,turizam ,Inu,zračne luke…A onda kažu da žive na teret proračuna.Ko… piloti i stujardese ili neko drugi u toj kompaniji? Možda ona silna administracija ili skupi menađerski ugovori ili milioni otpremnina neuspješnim menađerima ili možda nadzori odbori.Gospodine Liniću budite konkretni ko u toj kompaniji živi ili još bolje…zbog koga kompanija živi na račun proračuna?!
Samo smatram da bi to trebala placati firma, a ne drzavni proracun. Isto smatram da bi firma trebala biti privatna, a ne drzavna pa bi se onda ljudi zaposljavali po kvalifikacijama, a ne po vezama.
Placa senior stjuardese je 100 kila bahta sa svim dodacima tako kaze zenina prija. U Tajlandu ne poznaju pojam brutto. U njih se gleda lova na ruke. Slazem se sa ovim da bi ih trebala placat firma,a da bi ih placala firma treba dovest sposobnu upravu. Je li se slazes. Eno tamo je nekakav rezimski nounar napisa kako na Ryana bidne stjuardese trebaju platit kurs i uniformu i zato firma ima po miljarde profita. Nije napisao da se tamo leti za 10-20 eura i da firma ipak ima profit i da bi trebalo mozda dovest upravu Ryan aira da vodi firmu nego naplatti stjuardesama kurs i uniformu. Ma gadljivo. I to ne nounar nego nounarka. Kazem ti ja bi strajkao tu dok ne ostane spaljena zemlja. Dok sve ne propadne.
Uključite se u raspravu