Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lidl pokrenuo rebranding kampanju u 31 europskoj zemlji

Autor: Poslovni dnevnik
23. rujan 2025. u 22:00
Podijeli članak —
Fokus nove kampanje 'Isplati se.' je održivost i pristupačnost/PD

Kampanja, koja traje od 21. rujna do kraja listopada 2025., više je od standardnog reklamnog slogana.

Lidl je pokrenuo svoju prvu međunarodnu rebranding kampanju pod sloganom “Isplati se.” koja se provodi u 31 europskoj zemlji, uključujući i Hrvatsku. Kampanja, koja traje od 21. rujna do kraja listopada 2025., više je od standardnog reklamnog slogana – to je obećanje pristupačnosti, kvalitete i održivosti usmjereno prema potrošačima.

Ovaj slogan nadilazi puko obećanje vrijednosti za novac – on je vodeće načelo Lidlova djelovanja. “Isplati se.” znači prepoznavanje pravih vrijednosti u životu i uvažavanje onoga što je ljudima bitno, to je i obećanje Lidlovim zaposlenicima da će se ulagati u njihovu budućnost, podržavajući ih u ostvarenju njihovih ciljeva i razvijanju karijera kroz obuku, razvoj i pružanje prilika za napredak u svakoj fazi. Također, to je i obećanje partnerima da će se graditi dugoročni odnosi temeljeni na povjerenju i poštovanju, s ciljem zajedničkog rasta i pružanja trajne vrijednosti koja pozitivno utječe na zajednicu i kupce.

Naglasak je na pristupu koji kombinira visokokvalitetne proizvode, uključujući privatne robne marke, organske i biljne opcije te odgovornost prema okolišu kroz smanjenje plastike i sprečavanje bacanja hrane. Lidl podupire lokalne proizvođače i zajednicu kroz projekte poput “Okusi zavičaja” i suradnju s Hrvatskom gorskom službom spašavanja.

Kampanja se odvija putem integrirane medijske strategije koja obuhvaća televizijske spotove, digitalne kanale, društvene mreže, influencer marketing i oglašavanje na otvorenom. Marko Galić, direktor marketinga Lidla za Hrvatsku i Sloveniju, ističe da kampanja nastoji stići do potrošača na emotivan i jasan način, naglašavajući dodatnu vrijednost koju Lidl pruža.

Ova inicijativa potkrjepljuje Lidlovu predanost održivom poslovanju, uključujući cilj postizanja Net Zero emisija do 2050. godine te poticanje zdravih i aktivnih životnih stilova kroz sportska partnerstva i edukativne programe

Autor: Poslovni dnevnik
23. rujan 2025. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close