Zgražanja nad cijenama dio su uobičajenog folklora u praćenju tijeka turističke sezone. Jedan od češćih pokaznih primjera su cijene sladoleda, premda je dojam da su sladoledne kuglice prošle godine bile veći “hit” u smislu predskazivanja ugroze koju bi za turističku sezonu mogla značiti skupoća.
Tako je u jednoj lanjskoj TV-raspravi o cijenama i sezoni jedan financijski analitičar ironično rekao kako “sudbina hrvatskog turizma nije u rukama nekolicine slastičara” dodajući kako “kugličari, analitičari koji iz kuglice sladoleda čitaju budućnost, imaju slab prognostički model”.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu