The Socialized Club je nova inovativna digitalna platforma koja mijenja pravila igre u digitalnom marketingu koja je predstavljena u srijedu u Zagrebu. Ova aplikacija spaja influencere i poslovne korisnike bez klasičnih financijskih transakcija, stoji u priopćenju s događanja.
Kako navode, “riječ je o projektu koji je prošao puni razvojni ciklus – od ideje mlade stručnjakinje za digitalni marketing, Nives Brkan, preko dubinskog istraživanja tržišta i korisničkih potreba, do realizacije aplikacije koja je tehnički sofisticirana, ali s naglaskom na jednostavnost korištenja i visoku prilagodljivost korisnicima”, pojašnjava se u priopćenju.
Ključna poslovna vrijednost platforme leži u brzini, transparentnosti i jednostavnosti povezivanja – poslovni korisnici iz svih sektora uslužne djelatnosti (od ugostiteljstva do turizma i wellnessa) mogu u nekoliko koraka doći do kvalitetne promocije bez dodatnih troškova i posrednika. S druge strane, influenceri prijavom na ponude dobivaju priliku stvarati autentičan sadržaj temeljen na stvarnom iskustvu.
Mateo Starčević Filipović sa svojim timom iz tvrtke BrightDock zaslužan je za razvoj aplikacije, koja je rađena u React Nativeu uz korištenje Expo okvira za brzu izradu i distribuciju, dok je Supabase korišten kao backend servis. “Aplikacija je rađena u najmodernijim programerskim tehnologijama za funkcionalnost te koristi push notifikacije za obavještavanje korisnika o statusima i eventima. Za poslovne korisnike, ovo znači optimizaciju vremena, precizno ciljanje publike i organsku vidljivost, dok je za influencere riječ o kvalitetnoj platformi koja nudi relevantne suradnje i veću profesionalizaciju tržišta.

Photo: Bojan Zibar / John Pavlish
Nives Brkan, osnivačica aplikacije The Socialized Club, ističe da je platforma rezultat njezine strasti prema digitalnom marketingu i detaljnog istraživanja potreba korisnika. „Kada sam započela razvoj The Socialized Club, cilj mi je bio stvoriti rješenje koje neće samo odgovarati trenutačnim potrebama tržišta, već će i predvidjeti buduće trendove u digitalnoj promociji. Skalabilnost ove platforme omogućuje da, bez obzira na industriju ili veličinu tvrtke, svaki poslovni korisnik može uživati u personaliziranim i relevantnim suradnjama. Vjerujem da prava snaga digitalne zajednice leži u povezivanju i uzajamnoj podršci, a The Socialized Club to omogućuje na najjednostavniji i najefikasniji način.“
The Socialized Club ne predstavlja samo digitalni proizvod, već i novi model suradnje i promocije, utemeljen na transparentnosti, obostranim benefitima i tehnologiji koja radi u pozadini, tvrdi se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu