Imaju 763 djelatnika i 122 poslovnice, a do kraja godine planiraju otvoriti još njih šest

Autor: Marta Duić , 16. studeni 2020. u 12:01

Tina Jurjević, operativna direktorica Bipa Hrvatska, govori o poslovnim rezultatima, stanju drogerijskog tržišta…

Tina Jurjević, operativna direktorica Bipa Hrvatske, u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o poslovnim rezultatima, stanju drogerijskog tržišta te daljnjem širenju prodajne mreže. Otkrila je i kakvi su im planovi za razdoblje do kraja ove godine te koje su se ključne promjene odvijale na hrvatskom tržištu otkad Bipa na njemu posluje. Tina Jurjević je od 2010. godine članica tima Bipe Hrvatska, devet godina provela je na poziciji voditeljice odjela ljudskih resursa te gotovo dvije godine kao voditeljica odjela prodaje, a prije nekoliko mjeseci preuzela je funkciju operativne direktorice za cijelu kompaniju.

Kakvi su poslovni rezultati obilježili prošlu godinu, a kakvo je poslovanje drogerije u 2020.?

Prošla godina za Bipu je bila iznimno uspješna u smislu pozitivnog poslovanja, značajnog rasta prometa te porasta udjela na tržištu, kroz otvaranje čak 17 novih prodavaonica i preuređenje njih 12 te zapošljavanje više od 120 djelatnika više u odnosu na 2018. godinu.

Ova je godina započela odlično, u prva tri mjeseca zabilježili smo dvoznamenkasti rast u prometima u odnosu na 2019. Međutim, s pojavom pandemije Covid-19 i lockdownom na proljeće morali smo se prilagoditi novim okolnostima i fokusirati se na povećanje prometa kroz promjenu marketinškog pristupa i promotivnih aktivnosti. Prestali smo s distribucijom letaka te se fokusirali na digitalnu komunikaciju i televiziju, a u pristupu kupcima stavili smo veći naglasak na zdravlje i kućanstvo, a manji na proizvode iz beauty segmenta. Kroz optimizaciju troškova i sata rada (što na prvu nije pozitivna mjera) uspjeli smo osigurati radna mjesta našim zaposlenicima te smo iznimno ponosni što smo izbjegli masovna otpuštanja, a kroz dogovor s vanjskim partnerima smanjili smo neke troškove. Mnogo smo radili i na izgradnji povjerenja kroz strogo poštivanje epidemioloških mjera, na čemu smo inzistirali, te se upravo ovakav naš pristup pokazao najboljim za očuvanje zdravlja naših kupaca i zaposlenika. Rezultatima smo iznimno zadovoljni – u prvih šest mjeseci nitko od naših djelatnika nije bio zaražen Covidom, a dosad su oboljele samo dvije zaposlenice u prodavaonicama, srećom samo uz blage simptome. Ono što mogu sažeti kao zaključak jest da, iako je ljetna sezona bila samo blijeda kopija prošlogodišnje, postigli smo rezultate iznad naših očekivanja te zabilježili rast udjela na tržištu za 1,2 posto. Tim putem planiramo i nastaviti.

Kakvo je nakon proljetnoga privremenog ‘zatvaranja’ stanje drogerijskog tržišta? Gdje vidite prostor za napredak?

Najveću promjenu mogli bismo sažeti u tome da kupci dolaze rjeđe, ali kupuju više, a promijenile su se i njihove preferencije – briga o zdravlju, kućanstvu i obitelji postala je prva na listi njihovih prioriteta. Također, manje su motivirani obavljati svoju kupovinu na više mjesta, one-stop shopping postao je važan element strategije prema kupcu. Upravo ovdje vidimo najveći prostor za napredak – ponuditi kupcima sve što im treba na jednom mjestu.

Možete li napraviti usporedbu tržišta kada je Bipa tek počela s poslovanjem na našem tržištu i danas, koje su bile ključne promjene?

Bipa je od male drogerije na tržištu postala drogerija za koju svi znaju. Kako u početku tako i sada poznati smo po odličnim akcijama, a sve smo prepoznatljiviji i kao asocijacija na modu i beauty svijet. Iz godine u godinu, korak po korak narasli smo u ozbiljnu kompaniju koja želi i dalje podržati žene (kao našu glavnu ciljanu skupinu) u svakoj novoj ulozi u životu.

Jedna od glavnih promjena je i to što su kupci prepoznali drogerije kao mjesto na kojem kupuju puno više od samih parfema i dekorativne kozmetike. Taj trend ‘prelaska’ iz lanaca prehrane je nešto što nas veseli ali ne čudi, jer smo ciljano uložili trud kako bi dio drogerijskog asortimana bio zanimljiviji u odnosu na klasične lance prehrane. Iskustvo kupovine je nešto što je kod nas na visokom nivou, a ovo se posebno odnosi na naše djelatnice te samo uređenje prodajnih mjesta.

Koliko zaposlenika imate danas i u koliko poslovnica? Imate li u planu i daljnje širenje prodajne mreže?

U ovom trenutku imamo 763 djelatnika i 122 poslovnice, a do kraja godine planiramo otvorenje još njih šest. Planovi za sljedeću godinu uključuju otvorenje deset novih poslovnica i povećanje broja djelatnika za oko deset posto, čime nastavljamo biti na raspolaganju svojim kupcima i osigurati im širok spektar proizvoda iz naše ponude, od higijenskih potrepština do preparativne i dekorativne kozmetike.

Kakva su vaša očekivanja i planovi za razdoblje do kraja godine, imate li neke projekte, otvorenja, novitete u planu?

Ne mirujemo, do kraja godine planiramo daljnju ekspanziju poslovanja te jednu zanimljivu pogodnost za naše kupce koju ćemo kao iznenađenje realizirati u studenom. Za prosinac, kao mjesec božićnih blagdana, okupljanja i posvećivanja obitelji, želimo pomoći našim kupcima u iskazivanju brige za svoje najdraže kroz niz akcija i pogodnosti. Općenito, godinu namjeravamo završiti u pozitivnom ozračju, kako u kontekstu ostvarenih prihoda tako i u zahvali i podršci našim djelatnicima za sav trud i izazove s kojima su se susreli u godini koju ostavljamo za sobom.

Komentirajte prvi

New Report

Close