Tina Jurjević, operativna direktorica Bipa Hrvatske, u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o poslovnim rezultatima, stanju drogerijskog tržišta te daljnjem širenju prodajne mreže. Otkrila je i kakvi su im planovi za razdoblje do kraja ove godine te koje su se ključne promjene odvijale na hrvatskom tržištu otkad Bipa na njemu posluje. Tina Jurjević je od 2010. godine članica tima Bipe Hrvatska, devet godina provela je na poziciji voditeljice odjela ljudskih resursa te gotovo dvije godine kao voditeljica odjela prodaje, a prije nekoliko mjeseci preuzela je funkciju operativne direktorice za cijelu kompaniju.
Kakvi su poslovni rezultati obilježili prošlu godinu, a kakvo je poslovanje drogerije u 2020.?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu