Kroz projekt ‘Raise the Bar’ tržište će u pet godina dobiti 250 top barmena, barista i konobara

Autor: Lucija Špiljak , 21. srpanj 2019. u 22:00
Za punu sliku potencijala ovog projekta u ugostiteljstvu ćemo trebati pričekati tri do pet godina/FOTOLIA

U okviru programa obrađuju se teme koje odgovaraju potrebama poslodavaca iz ugostiteljskoga sektora i turizma, a prate najnovije svjetske trendove.

Coca-Cola HBC Hrvatska otvara suvremeno uređen obrazovni centar Raise the Bar u sklopu svoje poslovne zgrade, gdje će se izvoditi izvanškolska nastava prema nastavnom planu i programu izrađenim u suradnji s European Bartender School, jednom od vodećih svjetskih škola za barmene čiji je obrazovni program priznat u 29 država.

Projekt je pokrenut u suradnji sa zakladom "Budi Foodie" ove godine, a usmjeren je na usavršavanje najtraženijih zanimanja: konobari, baristi i barmeni te voditelji ugostiteljskih objekata. Uz naprednu opremu, potrebne alate i sastojke, program polaznicima nudi priliku za učenje i usvajanje najsuvremenijih tehnika u skladu s najnovijim gastronomskim i ugostiteljskim trendovima. Obrazovni program namijenjen je punoljetnim osobama svih razina obrazovanja koji imaju najmanje jednogodišnje radno iskustvo u ugostiteljstvu te imaju izrazitu želju za učenjem i usavršavanjem svojih vještina.

Svaki obrazovni ciklus obuhvatit će 15 polaznika koji tijekom postupka odabira kandidata pokažu najveću želju za učenjem i usavršavanjem svojih vještina, a nastava je za sve polaznike u potpunosti besplatna. Coca-Colina je suradnja s Budi Foodie počela na regionalnom kongresu gastronomije i ugostiteljstva "Chef's Stage" u Šibeniku, čiji su partneri, gdje su sa chefom Štefanom krenuli u ovaj projekt definirajući ga kao nužan korak u cilju osiguravanja dugoročnog rasta kvalitetne gastro ponude u Hrvatskoj.

Više o projektu rekao nam je Filip Verbanac, područni voditelj Coca-Cola HBC Hrvatska za Zagreb.  "Ova suradnja je za nas logičan korak jer objedinjava naša nastojanja da pridonesemo daljnjem razvoju hrvatskoga turizma i jačanju gastronomske ponude koja je važan dio ukupne turističke ponude te podržimo mlade talente u profesionalnome razvoju. U suradnji sa zakladom organizirali smo humanitarne marendine i dodijelili prve tri stipendije koje će dobitnicima omogućiti usavršavanje na najboljim kulinarskim školama na svijetu u sklopu partnerstva sa zakladom Budi Foodie i tako obogatiti i unaprijediti ponudu hrvatskih restorana i barova", objašnjava Verbanac.

Program traje 12 tjedana  
Polaznici programa proći će kroz ciljano kreiran i tržišno orijentiran program te dobiti certifikat Coca-Cole HBC Hrvatska i European Bartender Schoola koji će im pomoći u unaprjeđenju karijera, pronalasku željenog posla i profesionalnom razvoju, a poslodavcima jamčiti visoku razinu znanja i vještina budućih zaposlenika, smatra Verbanac.

 

15 polaznika

po ciklusu polazit će Raise the Bar obrazovni program

"Hrvatskom turizmu i ugostiteljstvu ovaj program će osigurati više od 250 visokokvalitetno obrazovanih ljudi u sljedećih pet godina", ističe naš sugovornik. Obrazovni program održava se u Zagrebu i traje 12 tjedana. Održat će se osam tjedana teorijske nastave i četiri tjedna prakse. U okviru programa obrađuju se teme koje odgovaraju potrebama poslodavaca iz ugostiteljskoga sektora i turizma, a prate najnovije svjetske trendove. Nastavnim su planom i programom obuhvaćena znanja nužna za uspješan rad u ugostiteljstvu među kojima su iscrpan pregled tržišta i trendova, izobrazba o povijesti, klasifikaciji, proizvodnji i kušanju svih kategorija jakih alkoholnih pića, piva, vina i kave, teorijsko i praktično poznavanje recepata 75 klasičnih koktela te izrada vlastitih sastojaka za koktele.

Predavači su vrhunski stručnjaci iz područja ugostiteljstva među kojima Kruno Rozić, Coca-Colin veleposlanik na razini poslovne jedinice Adria i barmen s dugogodišnjim iskustvom, Andrea Klemenčić, menadžerica u hotelijerstvu u odjelima za gastronomiju i restoraterstvo, Andrej Čapka, direktor i vlasnik Zmajske pivovare te Ivan Jug, voditelj i suvlasnik restorana Noel. Polaznici mogu izabrati između dva datuma početka izobrazbe. Prvi ciklus počinje 14. listopada, a završava praksom koja traje do 7. siječnja 2020. godine. Drugi ciklus počinje 17. veljače 2020. i traje do 27. travnja 2020. Obrazovni program održava se u Zagrebu i traje 12. tjedana. Prijave za prvi ciklus izobrazbe otvorene su od 13. svibnja do 15. rujna 2019., a za drugi ciklus od 13. svibnja 2019. do 31. siječnja 2020. godine, a za sudjelovanje u obrazovnom programu kandidati se mogu prijaviti putem mrežne stranice hr.coca-colahellenic.com.

"Već imamo veliki broj upita vezanih uz program, kao i potencijalnih kandidata te se iznimno radujemo prvoj generaciji najmotiviranijih i najizvrsnijih polaznika", kaže voditelj. Coca-Cola HBC Hrvatska zadnjih je godina fokusirana na projekte usmjerene poboljšanju položaja mladih te osnaživanju njihovih znanja i vještina.  "Cilj investicije u Raise the Bar projekt bilo je osigurati suvremenog, globalno certificiranog i tržišno usklađenog obrazovnog programa kroz koji bi polaznici u modernom prostoru i uz izvrsne predavače imali priliku unaprijediti svoje karijere, a posredno i hrvatsko ugostiteljstvo i turizam", objašnjava Verbanac. Vjeruje da će prve rezultate programa vidjeti u toku iduće godine kada na tržištu počne raditi prva generacija mladih kuhara koja je prošla specijalizaciju kao i polaznika koji su završili obrazovni program Raise the Bar. 

 

14. listopada

počinje prvi ciklus edukacije, a završava praksom koja traje do 7. siječnja 2020.

"Iz godine u godinu ta slika će biti sve bolja dok za punu sliku potencijala ovog projekta u ugostiteljstvu ćemo trebati pričekati tri do pet godina. Jako smo pozitivni i nestrpljivi vidjeti dugoročne rezultate projekta na tržište. Radi se o višegodišnjem projektu kroz koji planiramo kontinuirano stvarati bazu najizvrsnijih mladih ljudi u ugostiteljstvu i turizmu te tako donositi novu energiju i kreativnost u te sektore", ističe naš sugovornik.  Uz navedene suradnje, Coca-Cola HBC Hrvatska kontinuirano provodi brojne druge projekte usmjerene poboljšanju položaja mladih na tržištu rada

.  Jedan od takvih je program Coca-Colina podrška mladima usmjeren osnaživanju nezaposlenih mladih ljudi vještinama i znanjima koja povećavaju konkurentnost na tržištu rada. Kroz program je u prve dvije godine obuhvaćeno gotovo 1000 mladih ljudi, a u ovoj godini se provodi s još ambicioznijim ciljevima. Također, Coca-Cola HBC Hrvatska je povodom obilježavanja 50 godina proizvodnje i poslovanja u Hrvatskoj, poklonila suvremeno uređena studentska središta mladima u Dubrovniku, Puli i Osijeku kroz projekt Stanica 50. Uz navedeno, kroz ljetnu praksu Coke Summership 26 studenata je stjecalo dragocjena praktična iskustva i nova znanja uz rad s mentorima na poslovnim projektima.

Suradnja s turističkom branšom
"Suradnja s turističkim i ugostiteljskim sektorom ima veliku važnost za Coca-Colu. Svaka inicijativa koja može pomoći našim kupcima da budu uspješniji u svom poslovanju i svaka  koja pomaže riješiti neki od problema u zajednici u kojoj živimo i poslujemo za nas je više nego bitna. Našim projektima dokazujemo da privatni sektor itekako može i želi pomoći u rješavanju širih problema, a najbolji se rezultati mogu ostvariti kada privatni i javni sektor na tome rade zajedno. S obzirom na to da su turizam i ugostiteljstvo izrazito dinamični sektori koji moraju biti spremni za kontinuiranu i brzu prilagodbu sve većim i kompleksnijim očekivanjima gostiju, želja nam je da Raise the Bar postane platforma za stvaranje izvrsnosti u hrvatskome ugostiteljstvu i turizmu. Otvoreni smo za suradnju u njezinu daljnju razvoju s obrazovnim institucijama i drugim dionicima u javnom i privatnom sektoru", zaključuje Filip Verbanac.

Komentirajte prvi

New Report

Close