Navike teško i sporo mijenjamo, pogotovo one koje su postale rituali, poput sjedenja u kafićima nama u Hrvatskoj, no korona kriza koja je prisilno (privremeno) zatvorila ugostiteljske objekte, to je očito uspjela u par mjeseci.
Istraživanje agencije SmartUp, naime, sugerira da u lokalima provodimo manje nego prije. Na uzorku od 250 osoba starijih od 18 godina (od čega 63% zaposlenih na puno radno vrijeme), a korisnika duhanskih i nikotinskih proizvoda (54% muškarci i 46% žene) utvrđeno je da se na kavi (ili piću, uopće u kafiću) hrvatski građani zadržavaju radnim danom 25, a vikendom 45 minuta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu