Klijenti Zagrebačke i Erste banke u ponedjeljak su tek sporadično ili uopće nisu mogli pristupiti svojim računima putem aplikacija za mobilno bankarstvo. Iz obje banke potvrdili su poteškoće u pristupu, a kao razloge navode tehničke poteškoće. Unatoč tome što su sustavi u obje velike banke, koje drže gotovo 43 posto tržišta, pali u gotovo isto vrijeme, riječ je o slučajnosti a nikako ne hakerskom napadu, poručuju.
“Ispričavamo se klijentima zbog tehničkih poteškoća koje su povremeno prisutne prilikom prijave na naše on-line bankarstvo putem mobilne aplikacije (m-zaba). Intenzivno radimo na njihovom otklanjanju kako bismo vam što prije omogućili da neometano koristite naše usluge”, objavila je Zagrebačka banka na svojim internetskim stranicama. Povremene tehničke poteškoće ne utječu na sigurnost podataka i imovine klijenata, doznajemo iz Zabe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Poluproizvod Đorđo se urušio, bolje bi bilo da ga “crna rupa” zauvijek progutala!
Uključite se u raspravu